Skip to content

השר יעלון מעדיף מוניות אוויר

כשלושה ימים אחרי מינויו לתפקיד, טס שר הביטחון החדש, משה יעלון, במסוק צה"לי לחתונת בתו שנערכה בקיבוץ גרופית בערבה. בלשכתו הגיבו: "עד שעות הצהריים היה עסוק בדיונים מבצעיים דחופים והערכות מצב בלשכתו בתל אביב, במקום לבלות את יום החתונה עם משפחתו..."
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
יעלון (צילום: דן בר דוב)
מחוסר ברירה? יעלון (צילום: דן בר דוב)

בניגוד לשרת הבריאות יעל גרמן, שהגיעה לפני מספר ימים כשהיא נוהגת ברכבה הפרטי לביקור רשמי בבית החולים נהריה והגליל המערבי, ובניגוד לשר האוצר, יאיר לפיד, שהודיע כי לעת עתה הוא מוותר על רכב השרד וייסע ברכבו הפרטי, שר הביטחון החדש, בוגי יעלון, מתגלה כמי ששומר על המסורת במשרד הביטחון.

נודע, כי ביום חמישי בשבוע שעבר, כשלושה ימים אחרי מינויו לתפקיד, טס יעלון לחתונת בתו שנערכה בקיבוץ גרופית שבערבה במסוק צה"לי של חיל האוויר. את הסיבה להפיכת המסוק הצה"לי למונית אווירית הסבירו בלשכתו כך: "שר הביטחון טס במסוק לחתונת בתו בקיבוץ גרופית, הסמוך לאילת, מאחר שעד שעות הצהריים היה עסוק בדיונים מבצעיים דחופים והערכות מצב בלשכתו בתל אביב, במקום לבלות את יום החתונה עם משפחתו. כדי למנוע איחור לחתונת בתו, הוחלט מחוסר ברירה כי שר הביטחון יגיע לאירוע במסוק".

2 Comments

  1. sofar
    28 במרץ 2013 @ 11:18

    "בוגי מסוק יעלון" – "ישו כוכב עליון"…דומה קצת, לא??

  2. משה כהן
    28 במרץ 2013 @ 7:55

    חוצפה לבזבז כספי ציבור, בוגי קצת צניעות לא תזיק לך! וגם תכננת את זה מראש וגם לקחת מלא חברים טרמפיסטים בשדה דב! גם זה תוכנן מראש
    משה

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן