Skip to content

המאבטח שירה באשתו טוען שנפלט כדור מאקדחו

נודע כי במהלך החקירה סיפרה הבת כי הוריה התווכחו תוך כדי נסיעה ואז האב שלף את אקדחו וירה באם. הבעל החשוד ברצח טוען, באמצעות עורך דינו, כי מותה נגרם בשל פליטת כדור והילדה כלל לא הייתה במכונית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בבית העלמין בראש העין הובאה למנוחות תושבת העיר בת 43, שלפי החשד נרצחה על ידי בעלה לעיני בתם בת ה-14 בעת שנסעו ברכבם לביתם. האשה נורתה פעמיים באקדחו של בעלה. החשוד ברצח, בעלה, בן 52, מאבטח במקצועו, נעצר כחשוד ברצח וטען באמצעות עורך דינו, אבי חימי, כי מדובר באירוע טרגי. לטענת החשוד, נפלט כדור מאקדחו שהחזיק ברישיון.

עו"ד אבי חימי
עו"ד אבי חימי

בני הזוג היו בהליכי גירושין ולא היו מוכרים למשטרה בעבר. אחיה של האישה, מנהלת סניף בנק במקצועה, אמר אמש: "אני מקווה שבמשך הזמן ילדיה ואנו נדע להתגבר על הכאב והפצע שנפער בנו אתמול". עוד אמר כי הם משפחה מלוכדת וחזקה ומאמינה, שתעבור יחד את התקופה הקשה שמחכה להם.

עוד נודע, כי במהלך החקירה סיפרה הבת כי הוריה התווכחו תוך כדי נסיעה ואז האב שלף את אקדחו וירה באם.

עו"ד חימי אמר בתגובה: "נפגשתי אמש עם החשוד, שאמר לי כי מדובר היה בפליטת כדור מנשקו". חימי הוסיף כי למיטב הבנתו, בתם של בני הזוג לא הייתה עדה לירי, זאת על אף הפרסומים, הגורסים אחרת. "הילדה לא הייתה ברכב בזמן האירוע משום שהוריה ביקשו ממנה לצאת מן המכונית כדי שיוכלו לשוחח בארבע עיניים". עם זאת, לדברי קרובי משפחתה של האישה, האישה נורתה משני כדורים והדבר מעיד כי מדובר ברצח.

[related-posts]

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן