Skip to content

אייר ברלין מאפשרת לבטל טיסה עד 72 שעות לפניה

השירות, הנקרא ערבות טיסות, מתבצע באמצעות הזמנת כרטיס הטיסה באתר האינטרנט של החברה, במחיר של 10 אירו לטיסות לטווח קצר או בינוני ו-25 אירו לטיסות ארוכות טווח. החברה השיקה קו טיסה חדש מברלין לשיקאגו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
מטוס איירבס A330 של אייר ברלין. טיסה ישירה מברלין לשיקאגו
מטוס איירבס A330 של אייר ברלין. טיסה ישירה מברלין לשיקאגו

חברת התעופה אייר ברלין יצאה במבצע מיוחד של "ערבות טיסות", שבו עד 72 שעות לפני הטיסה אפשר לבטלה.

כאשר רבים מוצאים אופציה לטיסה זולה הם מזמינים את האופציה מוקדם כדי לשריין עבורם את המחיר הזול. לאחר מכן מתברר להם לפתע, כי הבוס לא מאשר את חופשתם, או שבת הזוג לא בטוחה שהיא יכולה להצטרף ובגלל סיבות נוספות, שאין באפשרותם לטוס במועד שהזמינו. לכן, על מנת להבטיח ללקוחות שריון של מחיר הטיסה הזולה, מאפשרת חברת אייר ברלין לשנות עד 72 שעות לפני הטיסה את התוכניות, כולל ביטולה.

השירות הזה מתבצע באמצעות הזמנת כרטיס הטיסה באינטרנט באתר www.airberlin.com תוך סימון הבטחת דמי הנסיעה, במחיר של 10 אירו לטיסות לטווח קצר או בינוני ו-25 אירו לטיסות ארוכות טווח. השינוי מתבצע רק אם יש שינוי בתוכניות הלקוח ואז הוא יוכל לבטל את ההזמנה דרך אתר האינטרנט ולקבל אישור על ביטול.

טיסות לשיקאגו

חב' אייר ברלין" השיקה קו תעופה ישיר חדש מברלין לשיקגו ובכך הפכה לחברת התעופה הראשונה המפעילה קו כזה. קו התעופה החדש מברלין לשיקגו הינו היעד החמישי של טיסות ישירות של חברת אייר ברלין לארה"ב לאחר לוס אנג'לס, מיאמי, ניו יורק ופורט מיירס.

השקת הטיסה הראשונה לשיקגו התקיימה בנמל התעופה של ברלין בהשתתפות מנכ"ל אייר ברלין, וולפגנג פרוק שהאור, מנהל העסקים הראשי של נמל התעופה מכדורן והרטמוט, ראש עיריית ברלין קלאוס ווריאט ונכבדים נוספים.

וולפגנג פרוק שהאור, ציין באירוע שקו התעופה החדש הינו חלק מהאסטרטגיה של החברה לשנת 2013 לחיזוק הנוכחות בארה"ב, שהינו שוק צמיחה אסטרטגי חשוב עבור אייר ברלין.

הגדלת הפעילות בארה"ב של אייר ברלין ממקסמת גם את הסינרגיה שלה באמצעות ברית התעופה OneWorld עם חברת אמריקן איירליינס.

"הטיסה הישירה מברלין לשיקגו הינה צעד חשוב בהרחבת הקשרים עם ארה"ב והודות לחברת אייר ברלין יש כיום קו תעופה ישיר בין ברלין למטרופולין השלישי בגודלו בארה"ב", הסביר ראש עריית ברלין קלאוס ווריאט.

החל מ-1 במאי תפעיל אייר ברלין את הטיסות לשיקגו בימי שני, חמישי ושבת במטוסי איירבוס A330.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן