Skip to content

עוזרו של רב בכיר נאשם בעבירות מין בשלוש בנותיו

אדם המשמש כעוזרו של רב בכיר נאשם כי ביצע עבירות מין בשלוש בנותיו בעת שהיו קטינות. החקירה החלה לאחר שבעלה של הבת הבכורה פנה למרכז לנפגעות תקיפה מינית ודיווח על המעשים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כתב אישום הוגש אתמול (רביעי) לבית המשפט המחוזי בירושלים נגד אדם המשמש עוזרו של רב בכיר ביותר, לפיו הוא נאשם בתקיפה מינית ובביצוע מעשים מגונים בשלוש בנותיו. על פי כתב האישום, המעשים בוצעו בעת שהבנות היו נערות. הסיפור התפרסם בגלי צה"ל, ולפיו הוא נחשף לאחר שבעלה של הבת הבכורה פנה למרכז לנפגעות תקיפה מינית ודיווח על המעשים. אנשי המרכז הם אלו שהגישו תלונה למשטרה, וזו פתחה בחקירה לפני כחודש. הנאשם נעצר לפני כעשרה ימים, ואתמול הוגש נגדו כתב אישום ובקשת מעצר עד תום הליכים. בית המשפט נענה והאריך את מעצרו כמבוקש.

מכתב האישום עולה כי מאז היתה אחת מבנותיו בת 12 ועד שהיתה בת 14, "נהג הנאשם במספר רב של הזדמנויות לעסות את גופה של בתו לרבות את איבריה האינטימיים, לשכב עמה במיטה, וכל זאת לשם גירוי מיני". במועד אחר הבת מצאה מצלמת וידיאו "דלוקה ומכוונת למרכז החדר, אשר הוחבאה בחדר". הבת המבוהלת העדיפה להתלבש בחדר האמבטיה כדי להימנע מכך שאביה יראה אותה מתלבשת. במועד אחר כאשר סירבה להיות עירומה במיטה יחד עמו "פתח הרב ספר גמרא והראה לה קטע מסוים, אשר לפיו מותר לבת ואביה לישון יחד במיטה עירומים".

את שתי בנותיו הקטינות האחרות, החליט החשוד לספר כשהן עירומות וניצל את ה"תספורת", כדי לנגוע בהן וללטפן באזורים אינטימיים. הוא הואשם לפי סעיפי עבירות מין במשפחה ופגיעה בפרטיות.

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן