Skip to content

תעלומת מות הצעירה: נעצר כדורגלן במכבי נתניה וחברו

המשטרה עצרה לחקירה שני גברים אזרחי קונגו שהתגוררו במלון וסיפרו כי הכירו את הצעירה, שנמצאה מתה למרגלות מלון כרמל. עדיין לא ברור אם מדובר ברצח, תאונה או התאבדות. תוצאות הבדיקה באבו כביר מרמזות שהיא ככל הנראה נחנקה לפני שהושלכה או קפצה לכאורה מחלון חדר אל מותה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שני הגברים שנעצרו הלילה בחשד למעורבות ברצח הצעירה, זהבה צ'קול – בת 21 מנתניה, שגופתה נמצאה אתמול למרגלות מלון כרמל בנתניה, הם אקאלסונגו אריציה (30), וחברו שחקן כדורגל בקבוצת מכבי נתניה, שניהם אזרחי קונגו בני 30. חקירת האירוע הועברה לטיפול צח"מ (צוות חקירה מיוחד), והשניים הובאו היום לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בפתח תקווה.

שני החשודים שנעצרו מתגוררים במלון וכעת נבדק הקשר שלהם לפרשה, אם בכלל ישנו קשר כזה. שני החשודים הכחישו עד כה את מעורבותם במותה. בית המשפט האריך היום את מעצרו של אריציה בשבעה ימים. שחקן הכדורגל ששמו נאסר לפרסום שוחרר למעצר בית מלא.

עוד נודע, כי בקרב חוקרי המשטרה שהמתינו לתוצאות נתיחת הגופה לקביעת סיבת המוות וקיבלו אותן לפני זמן קצר, התחזק החשד לפיו  מדובר ברצח או בתאונה. באתר ספורט 5 פורסם כי ממצאי החקירה העלו שהיא נחנקה, וככל הנראה נזרקה לאחר מכן מחלון של אחד מחדרי בית המלון.

בשלב זה עדיין לא ברור אם מותה נגרם מרצח, תאונה או אפילו התאבדות. עם זאת, עד כה לא נמצא מכתב התאבדות שיאשר כיוון זה. על הגופה נמצא סימן חבלה אחד, שנגרם ככל הנראה מפגיעתה במעקה המדרגות.

אתמול נמצאה הצעירה לבושה בלבוש מינימלי שכלל רק חולצה על גופה, מוטלת על מעקה מדרגות המלון. כוחות מד"א שזומנו למקום קבעו את מותה. על פי מצבה נראה כי גופתה היתה על המעקה במשך כמה שעות בטרם התגלתה. עוד נודע כי הצעירה לא שכרה חדר במלון ולא התגוררה בו. בשלב זה לא ברורים מה היו מעשיה במקום.

מלון כרמל בנתניה (צילום: Google Maps)

בעקבות גילוי הגופה, סרקו שוטרים את חדרי המלון ובאחד מהם נמצאו שני הגברים הזרים כשאחד מהם זיהה את המנוחה וסיפר שהכירה היטב. לאור גילוי זה, הוחלט במשטרה לעצרם ולבדוק את מעורבותם במותה. יצוין שהערכת החוקרים היא כי הסיכוי שמדובר בהתאבדות נמוך, אך לא פוסלים אפשרות שמדובר בתאונה שנגרמה ממעידה מחלון שבמלון או ברצח. עורך הדין קטי צווטקוב הסנגורית שמונתה לייצג את חברו של הכדורגלן טענה בדיון בהארכת מעצרו כי אין אינדיקציות חד משמעיות לקשר בין שהותה עם שניהם בחדר המלון למותה מאוחר יותר. "מאחר שאני מגששת באפלה אני מבינה שבשלב הזה צריך לחקור אבל הנחת יסוד שאם היא הייתה בדירה של מכר שלה שיש לו קשר למה שקרה לה לאחר מכן כאשר אנחנו לא יודעים אפילו את,אני לפחות לא יודעת בשלב זה, היא הנחת יסוד שאני סבורה שהיא קצת בעייתית ויש לנקוט אמצעי זהירות ולהניח אותה בשלב זה", טענה צווטקוב.

[related-posts]

 

 

 

 

 

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן