Skip to content

הכדורגלן החשוד במעורבות ברצח נשלח למעצר

בית המשפט המחוזי קבל הבוקר את ערעורה של המשטרה על מעצרו של הכדורגלן הזר שנחשד במעורבות במות הצעירה מנתניה והותיר אותו במעצר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בית המשפט המחוזי בלוד קיבל בצהריים (שישי) את ערעורה של המשטרה ולא ישחרר למעצר בית את הכדורגלן הזר החשוד ברצח זהבה צ'קול (21). הוא יישאר במעצר לפחות עד יום רביעי הקרוב. השופט אחיקם סטולר קבע כי נוכח העובדה שמדובר באזרח זר שאין ברשותו אשרת שהייה בארץ, קיימת סכנה שיימלט. "לאחר שעיינתי בתיק החקירה הגעתי למסקנה כי טעה בית המשפט בכך שהורה על שחרורו", פסק.

זהבה צ'קול (צילום רפרודוקציה)
זהבה צ'קול (צילום רפרודוקציה, אתר ביתא ישראל)

רפ"ק יגאל חסדאי ממשטרת ישראל טען כי "המשיב נעצר ביום 27.3.13 ביום מציאת הגופה, הוארך מעצרו ביום ה-28 לחודש, פחות מ-24 שעות לאחר האירוע. עסקינן בתיק רצח, לא בתיק גניבה. לא מדובר בתיק פשוט אלא בתיק רצח סבוך". מנגד טען עו"ד עין צבי, סנגורו של הכדורגלן כי: "בשולי ההחלטה ביהמ"ש מאשר לו לצאת למשחק כדורגל, זה מלמד על חולשת הראיות והחשד, כי אומר בימ"ש לא זו בלבד שהוא צריך להיות במעצר, הוא יכול לצאת, כמובן בפיקוח, גם למשחק".

השופט סטולר נענה לערעור המשטרה וקבע שהכדורגלן ישהה במעצר בית מלא ולא יורשה לצאת למשחק.  אתמול הורה בית משפט השלום בפתח-תקווה לשחרר את החשוד למעצר בית ובהמשך לבקשת סנגורו, להשתתף במשחק כדורגל בשבת. סנגורו טען כי "זה משחק חשוב" והשופט נעתר לבקשתו, אך המשטרה ביקשה לעכב את שחרורו וערערה על ההחלטה. בית המשפט אסר לפרסם את פרטי הכדורגלן, לאחר שגופתה של צ'קול, בת 21 מנתניה, נמצאה למרגלות מלון כרמל בעיר. ממצאי נתיחת הגופה מעלים כי סיבת המוות היא חניקה. לפיכך, מתחזק החשד שנרצחה.

הכדורגלן וחבר נוסף, שניהם אזרחי קונגו בגילאי ה-30 לחייהם, נעצרו  במלון כרמל בו הם מתגוררים והכדורגלן הודה כי הכיר את הצעירה וכי "היא סיבכה אותו"  כשאשתו שצפתה בו באמצעות הסקייפ  ראתה אותה בחדרו. "כשדיברתי עם אשתי בסקייפ היא ראתה אותה ועשתה לי בעיות. הסברתי לה שאין לי קשר אליה", אמר הכדורגלן.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן