Skip to content

"מצאתי אותה מתה וסייעתי לחברי לזרוק אותה מהחלון"

אקאסלונגו, חברה של הצעירה שנרצחה במלון כרמל, הודה במעורבות במעשה ואמר שעשה זאת בעקבות בקשת חברו, הכדורגלן, שמכחיש זאת. שניהם יעומתו היום במשטרה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

התפתחות דרמטית בפרשת הירצחה של זהבה צ'קול (21) מנתניה. אחד משני החשודים, אריציה אקאלסונגו, הודה אמש (שישי), במעורבות ברצח הצעירה וטען כי כשנכנס לחדר מצא שם את חברו הכדורגלן  ואותה כשהיא ללא רוח חיים. לטענתו, לבקשת הכדורגלן הוא סייע לו להשליך אותה מהחלון בשעת לילה מאוחרת. 

זהבה צ'קול (צילום: אתר ביתא ישראל)
זהבה צ'קול (צילום: אתר ביתא ישראל)

"הגעתי לחדר בלילה, ומצאתי אותו שם ביחד עם הגופה", סיפר אקאסלונגו לחוקרים על השתלשלות העניינים לכאורה בליל מותה של הצעירה. "הבנתי שהיא נחנקה, והחבר שלי הכדורגלן ביקש ממני עזרה, וביחד השלכנו אותה מהחלון".  הכדורגלן, ששמו נאסר לפרסום על ידי בית המשפט, ממשיך להכחיש את המעשה. המשטרה תעמת היום (שבת), את השניים שמטילים את האחריות למעשה זה על זה. במשטרה עדיין בודקים אם יש בדבריו ממש או שבאמצעותם הוא רק מנסה לחלץ את עצמו מהפרשה.

אתמול בצהריים קיבל בית המשפט המחוזי בלוד את ערעורה של המשטרה על החלטת בית המשפט לשחררו למעצר בית כדי לאפשר לו להשתתף במשחק הכדורגל של מכבי נתניה והחליט שלא לשחררו למעצר בית. מעצרו הוארך לפחות עד יום רביעי. השופט אחיקם סטולר קבע כי נוכח העובדה שמדובר באזרח זר שאין ברשותו אשרת שהייה בארץ, קיימת סכנה שיימלט. "לאחר שעיינתי בתיק החקירה הגעתי למסקנה כי טעה בית המשפט בכך שהורה על שחרורו", פסק.

השחקן וחברו, אזרח קונגו, נעצרו בלילה שבין יום רביעי לחמישי בחשד למעורבות ברצח, אך שניהם הכחישו את החשדות. הכדורגלן סיפר כי הכיר את הקורבן מהיכרותו של חברו עמה, וכי צ'קול הגיעה לבקר את חברו בדירתם המשותפת של השניים. סנגורו של הכדורגלן טען אז כי למרשו יש אליבי ושברוב שעות היום הוא כלל לא נכח במלון. עוד עולה כי אקאלסונגו, עובד המלון, ניהל ככל הנראה קשר רומנטי עם הנרצחת למרות ההתנגדות מצד משפחתה.

על פי עדויות של שכנים של משפחת צ'קול, בבוקר הרצח נשמעו צעקות סמוך לביתה, והנרצחת עזבה את בית אמה במכונית שאספה אותה כשהיא נסערת. שלשום הובאה צ'קול למנוחות בבית העלמין בשכונת ותיקים בנתניה.

 

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן