Skip to content

קשיש הותקף לאחר שהעיר לצעירים בגן משחקים

תושב הרצליה העיר לחבורת צעירים שנכנסה עם כלבם לגן משחקים בעירו. בתגובה הותקף והופל. הוא אושפז עם שבר פתוח בקרסולו. התוקף נעצר. במקרה אחר תבקש המשטרה להאריך מעצרו של אב שתקף קשיש אחר שניסה למנוע מילדי האב לפרק ספסל בגן ציבורי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אדם בן 75, עמירם אורן, תושב הרצליה, הותקף אמש (שבת), לאחר שהעיר לצעירים שהכניסו את כלביהם לגן משחקים לילדים בשכונתו. אחד מהצעירים נגח בפניו והוא נדחף והופל על הקרקע. כתוצאה מכך נחבל המותקף ונגרם לו שבר פתוח בקרסולו. צוות מד"א הבהיל אותו לבית החולים מאיר בכפר סבא, שם נבדק והוכן לניתוח. בבדיקה עלה כי אורן סובל מחבלת ראש ומשבר פתוח ברגלו, ומצבו מוגדר קל.

שוטרי משטרת הרצליה עצרו צעיר בן 28 שקשר עצמו לאירוע, אך טען בחקירתו כי הוא הותקף על ידי אורן. החקירה נמשכת. מחקירה ראשונית עולה כי אורון ירד אמש מביתו בהרצליה לגינה הציבורית ברחוב ראשון לציון בעיר, יחד עם שכנו בן ה-80. בעודם יושבים בגינה, הגיעה למקום חבורת צעירים עם כלביהם. אורן ראה את חבורת הצעירים נכנסים לשטח המגודר עם הכלבים והעיר להם על כך. לדבריו, אחד הצעירים דרך על רגלו, נגח בפניו ודחף אותו וכתוצאה מכך נפל בעוד רגלו נתונה תחת רגלו של התוקף ואז נשברה רגלו באזור הקרסול. 

התוקף יובא היום לבית המשפט שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.

במקביל ממשיכה המשטרה לחקור את פרשת תקיפתו של ניצול השואה פייבל (פבליק) גרטמן בן ה-79, שהעיר אתמול לילדים שפירקו ספסל ושולחן בגן הפילבוקס בשכונת תל גיבורים בחולון. הילדים נמלטו וחזרו עם אביו של אחד מהם. האב הזועם צעק עליו על כך שהעז להעיר לילדים ותקף אותו. הקשיש נחבל קשות בפניו ופונה באמצעות מד"א לבית חולים.

במשטרה העיד הקשיש על תוקפו: "הוא היכה אותי באגרופים, האף שלי כולו נפוח. הוא שאל למה אני נוגע בילדים שלו והרי לא הרמתי עליהם יד". עוד סיפר כי ניסה להרים לעגלת סופרמרקט את חלקי הספסל שפורק, אבל האב לקח מידיו את העגלה וקרא לילדים שיעמיסו חזרה את הקרשים. בשלב הזה כנראה התעלף.  התוקף אותר ונעצר על ידי משטרת מרחב אילון.

מחקירת המשטרה עולה, כי החשוד בתקיפה אינו מוגדר כעבריין והוא משתף פעולה באופן מלא. הוא טען שהקשיש היה זה שאיים עליו עם מקל ואף שרט אותו עם המקל. הוא נחקר ושוחרר בתנאים מגבילים ובערבויות צד ג. טרם הוחלט אם להגיש כתב אישום נגד התוקף, אך המשטרה תבקש להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב. הוא נעצר "על רקע תקיפה הדדית".

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן