Skip to content

שוטר רדף אחרי פורצים ונפל מגג אל מותו

טרגדיה בצפון. שוטר וחברו לסיור נקראו לטפל בפריצה לבית עסק ובמהלך המרדף קרס הגג עליו עמד השוטר והוא נפל מגובה חמישה מטרים. השאיר אחריו אישה ושלושה ילדים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רב סמל האני טרודי בן 40, שוטר סיור במשטרת קריית שמונה, נהרג אמש (ראשון) לאחר שנפל מגג בגובה חמישה מטרים, במהלך מרדף אחרי פורצים. אמש הוזעק טרודי עם שוטר נוסף לאירוע באזור התעשייה הדרומי בקריית שמונה לאחר שדווח על פריצה לסניף סופרמרקט "הכי זול" במקום. השוטר חשד כי הפורצים טפסו אל גג המבנה, עלה אחריהם לגג שקרס תחתיו. הוא נפל וספג פגיעה חמורה בראשו. הוא הובהל לבית החולים זיו בצפת ושם מת מפצעיו לאחר שעה קלה.

השוטר שנהרג, האני סמיע (צילום מעמוד הפייסבוק)
שוטר מסור שדבק במשימה. האני טרודי (צילום מעמוד הפייסבוק)

רס"מ טרודי, תושב הכפר סמיע, השאיר אחריו אישה ושלושה ילדים, בהם שני תאומים בני 13 ובן 11. הוא שירת במשטרה כ-20 שנה. מפקד המחוז הצפוני, ניצב רוני עטיה, אמר כי "זהו רגע כואב לנו ולמשפחה ועלינו לחזק קודם כל את המשפחה. המשטרה פועלת בכל זמן ובכל מקום לצורך הגנה ושמירה על ביטחון האזרחים ורכושם. השוטרים הם לוחמים ובפעילות מבצעית מורכבת תמיד יש רמת מסוכנות, ולעתים רמת המסוכנות היא סכנת חיים ממשית לשוטרים. הערב נוכחנו פעם נוספת בסכנה הקיימת בעבודה זו".

סגן-ניצב יהודה ממן, מפקד תחנת קריית שמונה, ציין כי זו הייתה פריצה שנייה במקום וכי לפני כשבוע, בערב החג הראשון, פרצו חשודים לאותו בית עסק. דובר מד"א, זכי הלר, ציין כי הפרמדיקים שהגיעו אל השוטר מצאו אותו כשהוא מחוסר הכרה, לאחר שחולץ. הם העניקו לו טיפול ראשוני ופינו אותו לבית החולים כשהוא מורדם ומונשם. בבית החולים טופל השוטר בחדר הטראומה בפגיעת ראש קשה, אך הרופאים נאלצו לבסוף לקבוע את מותו.  

זירת הנפילה (צילום: דוברות המשטרה)
ניסיון פריצה שני לאותו בית עסק בתוך שבוע. זירת הנפילה (צילום: דוברות המשטרה)

השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ', הביע את תנחומיו למשפחתו של השוטר האני טרודי, שנהרג בקריסת גג בקריית שמונה בחיפוש אחר פורצים. "האני, שוטר מוכר בגזרה המזרחית של הגליל, היה שוטר איכותי ומסור שדבק במשימתו ובביצוע תפקידו. תנחומיי למשפחתו. יהי זכרו ברוך", נכתב בהודעה מטעם השר.

מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יוחנן דנינו, הגיע אמש עם היוודע דבר מותו של השוטר רס"ל האני טרודי לתחנת קרית שמונה ולמקום האירוע – שם קיבל עדכון ממפקד התחנה וחיזק את ידי השוטרים.

"משימת השוטרים הינה הגנה על בטחונם האישי של אזרחי המדינה", אמר המפכ"ל, "משימה קשה ומורכבת הכרוכה לעיתים בסיכון האישי של העוסקים בה. אני משתתף בצער משפחת האני טרודי ז"ל – שוטר מצטיין, ותיק ומנוסה, אשר גילה נחישות ודבקות במשימה אותה מילא. מדובר באובדן גדול למשפחה ולמשטרת ישראל כולה. משטרת ישראל מרכינה את ראשה ומוקירה את זכרו של רס"ל האני טרודי ז"ל ותמשיך לתמוך במשפחתו, הוריו, אשתו וילדיו".

הלוויתו תתקיים היום בשעה 16:00 בבית העם בכפר סמיע. בהלוויה ישתתפו מפכ"ל המשטרה רנ"צ יוחנן דנינו, ראש אגף משאבי אנוש ניצב ירון בארי, מפקד מחוז הצפון ניצב רוני עטייה ומפקדים נוספים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן