Skip to content

הוארך מעצרו של הגבר החשוד ברצח אביו באשדוד

אמש בשעות ערב מאוחרות הובא החשוד ברצחאביו לפני שופטת בית המשפט להארכת מעצרו. "הוא מסרב לדבר ומבקש לקבל עט ונייר", ביקש עורך דינו, "מדובר על יותר מחשד שהאיש לוקה בנפשו"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

החשוד ברצח אביו (39), אתמול (שני), לפנות בוקר באשדוד, הובא אמש להארכת מעצר בפני שופט בית משפט השלום באשדוד. עורך הדין מטעם הסניגוריה הציבורית אמר לשופט כי הוא התקשה ליצור קשר עם החשוד בשל מצבו הנפשי, ואמר כי ניסה לשוחח עם החשוד בשעות הבוקר וגם בשעות הערב: "הוא ביקש שייתנו לו עט ונייר ולכתוב לבית המשפט דברים. מטעמים של שב"ס, נמנע ממנו. אני מפנה את הבקשה בשלב הזה, הוא אומנם לא פונה בקולו, אך זו בקשתו".

החשוד, הלוקה בנפשו, רצח לפי החשד את אביו אתמול לפנות בוקר בדקירות סכין בעת שהאב ישן במיטתו. אמו (58), ואחיו (32), שניסו למנוע מנו את המעשה, נפגעו קלות. "צריך להיות ברור שמדובר על יותר מחשד שהאיש לוקה בנפשו, ומכאן שצריך להגיע כמה שיותר מהר לפסיכיאטר המחוזי", הסביר עורך דינו של החשוד.

"למעשה מדובר פה בתיק מאוד חמור של גרימת מוות בכוונה תחילה. החקירה בראשיתה, נגבו מספר רב של עדויות שמעידות על הנסיבות. הזירה תועדה וצולמה, נחוצים מספר ימים הקצובים בבקשה על מנת לגבש את הראיות בתיק",  אמר התובע המשטרתי.

שופטת בית המשפט, גילת שליו, האריכה את מעצרו של החשוד בשמונה ימים, ואז פנה הסנגור וביקש נוסף על הכנסת עט וניר לחשוד על פי בקשתו, גם לאסור את פרסום שמו של החשוד בשל מצבו הנפשי ולאור הסכמת משפחתו לאסור זאת. השופטת סירבה לשתי הבקשות וציינה ש"לאור טיב העבירות המיוחסות למשיב והאינדיקציה לבעיות נפשיות, לא ניתן לאפשר להכניס למשיב עט".

בנוגע לצו איסור פרסום שמו פסקה ש"באיזון שבין העניין הציבורי שבפרסום לבין הנזק שייגרם למשיב, אני סבורה כי לא די בטיעונים שהעלה הסנגור כדי למנוע פרסום. אין זו הפעם הראשונה שבה נחשפים פרטיו של אדם שלכאורה ביצע עבירה בשל מחלת נפש, ואינני סבורה כי טענה זו מצדיקה פגיעה בזכות הציבור לדעת". עם זאת אסרה השופטת את פרסום פרטי החשוד עד היום (שלישי),  בצהריים, כדי לאפשר לסנגוריה הציבורית לערער על החלטתה זו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן