Skip to content

פצצות מרגמה נורו מעזה לישראל

להערכת גורמי ביטחון, הפצצות נורו בתגובה למותו של האסיר הביטחוני בבית חולים סורוקה כתוצאה ממחלת הסרטן. צה"ל טרם הגיב. מוקדם יותר יידו עשרות פלסטינים אבנים לעבר כוחות הביטחון בחברון והושלכו 12 בקבוקי תבערה לעבר מחסום השוטר בעיר. במקביל, התפרעו אסירים ביטחוניים בחלק מהאגפים של בתי הסוהר קציעות, אשל, רימון ונפחא
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

צה"ל זיהה היום, סמוך לארבע אחר הצהריים, ירי של שתי פצצות מרגמה ממרכז רצועת עזה לכיוון כיסופים. כוחות הצבא שערכו סריקות באזור מצאו נפל של פצצה אחת בשטח פתוח במועצה אזורית אשכול. לא היו נפגעים ולא דווח על נזק לרכוש.

לפי החשד, הפצצה השנייה נפלה בתוך שטחי הרצועה. הערכות גורמי ביטחון הן כי הירי בוצע לישראל בעקבות מותו היום של האסיר הביטחוני, מיסרה אבו חמדיה, בבית החולים סורוקה בבאר שבע, לאחר שנאבק במחלת הסרטן. צה"ל טרם הגיב לירי זה.

מוקדם יותר יידו עשרות פלסטינים אבנים לעבר כוחות הביטחון בחברון. כמו כן, הושלכו 12 בקבוקי תבערה לעבר מחסום השוטר בעיר.

כל אלו נעשו במקביל להתפרעויות אסירים ביטחוניים  בחלק מהאגפים של בתי הסוהר קציעות, אשל, רימון ונפחא. הם החלו לדפוק על הדלתות ולהשליך חפצים. לאחר שעה קלה השיגו הסוהרים, באמצעות לוחמי יחידת נחשון בשב"ס, שליטה על אסירים המשתוללים. משירות בתי הסוהר נמסר כי שלושה עצירים ושישה סוהרים נפגעו מגז שריססו הסוהרים בכלא רימון. התשעה פונו לקבלת טיפול רפואי במרפאת בית הסוהר.

ירי הפצמ"רים אירע היום לאחר שהג'יהאד האסלאמי ברצועה ובגדה המערבית קרא לציבור הפלסטיני לצאת לאינתיפאדה מזוינת.

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן