Skip to content

אתר חדש: ירכז זכויות של ניצולי שואה

הרשות לזכויות ניצולי השואה בשיתוף מיזם כל-זכות משיקים אתר ייעודי לזכויות הניצולים. האתר ישרת את 180,000 ניצולי השואה החיים בישראל, משפחותיהם וארגוני סיוע
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הרשות לזכויות ניצולי השואה במשרד האוצר, בשיתוף מיזם כל-זכות משיקים אתר מידע ייעודי, שירכז את כל הזכויות המגיעות לניצולים. האתר ישרת את 180,000 ניצולי השואה החיים בישראל כמו גם את בני משפחותיהם וארגוני סיוע שונים. האתר יספק מידע רלבנטי, בשפה נגישה, על כל הזכויות והשירותים המוקנים לניצולי השואה ומידע כללי רב בתחומי בריאות וזקנה. 

>>> אתר המידע החדש

אתר המידע החדש הוא חלק מהחלטת הרשות להקים מרכז מידע לאומי לזכויות ניצולי השואה, כמו גם תוצר של דיוני השולחן העגול הלאומי למיצוי זכויות ניצולי השואה, שהוקם ומובל אף הוא על ידי הרשות. כחלק ממרכז המידע, נדרש תיעוד מלא של זכויות והטבות הניתנות על ידי עשרות ארגונים ציבוריים ואזרחיים. האתר החדש מכיל בתוכו מידע מארגונים אלה. 

בובת "ניצולאיש" מייצגת את הניצולים שכבר אינם, בעצרת למען הניצולים (צילום ארכיון: שרית פרקול)
בובת "ניצולאיש" מייצגת את אלה שאינם בעצרת למען הניצולים (צילום ארכיון: שרית פרקול)

כל-זכות הוא מלכ"ר שהקים פלטפורמה חדשנית להנגשת מידע לציבור בנוגע לזכויות ושירותים. בכל זכות שותפים יותר מ-100 ארגונים, כולל משרדי ממשלה כרווחה, בריאות, משפטים וגופי ממשלה כביטוח לאומי, ועוד. באתר משתמשים מדי חודש יותר מ-125,000 גולשים בהם גם גורמי מקצוע. 

מהלך זה מצטרף להחלטתו של שר האוצר, יאיר לפיד, להגדיל את תקציב הקרן לרווחה לנפגעי השואה בישראל לשנת 2013 בסך 50 מליון ש"ח. סכום זה מיועד לתוספת שעות סיעוד לניצולי השואה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן