Skip to content

גבר בן 90, ניצול שואה, נהרג בתאונה בהרצליה

לפי החשד, נהג משאית החשוד בפגיעה נמלט מהמקום. לפני זמן קצר חזר לזירת האירוע, שיחזר את המעשה ונעצר. הבוקר נפגעה גם הולכת רגל כבת 80 באורח קשה מפגיעת רכב ברחוב ז'בוטינסקי בנתניה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גבר בן 90, ניצול שואה, נדרס הבוקר (רביעי) למוות בתאונת דרכים בפינת הרחובות ויצמן והרב קוק שבהרצליה, בכניסה לגליל ים. צוות מד"א ירקון שהוזעק למקום קבע את מותו של הולך הרגל. המשטרה ערכה סריקות אחר נהג המשאית שעזב את המקום בחשד לתאונת פגע וברח, אך לפני זמן קצר, לאחר כשלוש שעות, הגיע הנהג לזירת האירוע  והוא נעצר.

בשעה זו, כך נודע, משחזר החשוד את התאונה. עדי ראייה סיפרו לשוטרים כי הבחינו במשאית שפגעה בהולך הרגל ונמלטה מהמקום. עדיין לא ברור אם הולך הרגל חצה את הכביש במעבר חצייה כשהאור ברמזור ירוק ודבר זה נבדק כעת על ידי בוחני התנועה מאגף התנועה במשטרה.

זמן קצר לאחר תאונה זו נפצעה ברחוב ז'בוטינסקי בנתניה הולכת רגל כבת 80 באורח קשה מפגיעת רכב. צוות מד"א שרון פינה אותה לבית החולים לניאדו שבעיר. בתאונה אחרת, שאירעה אמש, נפצעו שני בני אדם בהתהפכות טרקטור במושב נוגה הסמוך לקריית גת. צוות של מד"א פינה אותם, אחד במצב קשה והשני במצב בינוני, לבית החולים ברזילי באשקלון.

בטקס הסיכום השנתי של אגף התנועה שנערך אתמול (רביעי) בראשון לציון, במעמד מפכ"ל המשטרה והשר לביטחון הפנים, אמר ראש אגף התנועה, ניצב ברונו שטיין: "הולכי רגל, המגזר הלא יהודי, הכבישים האדומים והרחובות האדומים, יהיו הסמן המרכזי לעשייה בשנת 2013 ואני תקווה כי נוכל גם בסיכום של שנה זו להביא בשורה של המשך הורדת מספר ההרוגים בכבישים".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן