Skip to content

פעוטה שוטטה בגפה ברחוב, האח התינוק נמצא לבד בדירה

הילדה בת הארבע שוטטה ברחוב בפתח תקווה וכמעט נדרסה. שוטרים שהוזעקו למקום איתרו את ביתה ושם מצאו את אחיה, תינוק בן שלושה חודשים, ללא השגחה. התינוק ואחותו הועברו לטיפול שירותי הרווחה בעיר. הוריהם אותרו לאחר מספר שעות ונעצרו לחקירה על הזנחה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משטרת פתח תקווה עצרה הבוקר (רביעי) זוג הורים החשודים בהזנחת שני ילדיהם, פעוטה בת ארבע ותינוק בן שלושה חודשים. הילדה נמצאה בשעות הבוקר משוטטת לבדה ברחוב איכילוב שבפתח תקווה, לאחר שכמעט נדרסה על ידי כלי רכב. תושבים שהבחינו בה דיווחו למשטרה, והיא הובילה את השוטרים לביתה הסמוך. כשנכנסו השוטרים לדירה, הבחינו כי הורי הילדים לא נמצאים בבית ובאחד החדרים נמצא תינוק כבן שלושה חודשים, ללא כל השגחה, מצוי במיטה רגילה ולא במיטת תינוק מוגנת במעקה בטיחות. התינוק ואחותו הועברו לטיפול שירותי הרווחה בעיר.

בהמשך הבוקר איתרה המשטרה את אם המשפחה והיא נלקחה לחקירה. במשטרה  ציינו כי הדירה נמצאה במצב קשה של הזנחה חמורה. לאחר מעצר האם נעצר גם האב ונלקח לחקירה. ההורים ייחקרו בחשד להזנחת ילדיהם. המשפחה עצמה מוכרת לגורמי הרווחה בעיר.

בעפולה נמצא לפני כשבועיים ילד בן ארבע וחצי משוטט לבדו בשדה פתוח בכניסה לעיר. שוטרי תחנת עפולה שהוזעקו בעקבות דיווחו של אזרחים, איתרו את הילד והזמינו אמבולנס. תוך כך, התקשרה האם המבוהלת, תושבת עפולה, למשטרה ומסרה שאיבדה את בנה. השוטרים בישרו לה שהילד נמצא בתחנת המשטרה ובתחנת עפולה בדקו אם מדובר בהזנחת קטין.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן