Skip to content

"W תל אביב" – פרויקט של רשת סטארווד העולמית ביפו

רשת מלונות היוקרה "W", בבעלות Starwood העולמית, מגיעה לישראל עם פרויקט "W תל אביב" המשלב מלון לצד דירות יוקרה למגורים. הפרויקט השאפתני, שיושלם בשנת 2015, יביא את בשורת סגנון המגורים הייחודי של רשת "W" לאזור המתחדש של יפו העתיקה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

w - הפרויקט היוקרתי שיביא לראשונה את המותג לישראל. (צילום הדמיה: Felix Montesquiou)
w - הפרויקט היוקרתי שיביא לראשונה את המותג לישראל. (צילום הדמיה: Felix Montesquiou)

חברת סטארווד (Starwood Hotels & Resorts) מודיעה היום על הפרויקט הראשון של מותג "W" בישראל, "W תל אביב" – בית מלון לצד מתחם מגורים יוקרתי. הפרויקט, בבעלות חברת " RFR אחזקות" ממנהטן, יוקם במבנה ההיסטורי של בית החולים הצרפתי מהמאה ה-19, ברחוב לואי פסטר 2, מרחק קצר מנמל יפו המתחדש. השטח הכולל של הפרויקט משתרע על כ- 20,000 מ"ר, וכולל 125 חדרי מלון לצד 38 דירות יוקרה למגורים.

המלון יציע את אחת ממסעדות הדגל של הרשת, לצד בר ייחודי "W Lounge" ו- "W Living Room"- הגרסה של "W" ללובי המסורתי. מתקני הפנאי היוקרתיים יכללו ספא (Away Spa), SWEAT – מועדון הבריאות והכושר של "W", ו- Wet Deck (הגרסה של "W" לבריכת שחיה). אורחי המלון יוכלו גם ליהנות מתודעת השירות Whatever/Whenever המזוהה עם המותג, ומבוססת על תפיסה לפיה המקום מעניק לאורחים את כל מה שחשקה נפשם, ומאפשר להם לבחור איך תיראה שהותם.

במתחם המגורים ייבנו 38 דירות עם כניסה פרטית. אגף המגורים הנפרד בן שש קומות יכלול דירות יוקרה שגודלן נע בין 90 מ"ר ל- 544 מ"ר ברוטו (פלוס מרפסות). מחיר דירה טיפוסית בת 92 מ"ר (פלוס 9 מ"ר מרפסת) יחל מ- 6.4 מיליון שקלים. מחיר פנטהאוז בקומה האחרונה, המשתרע על שטח של כ- 544 מ"ר (פלוס 24 מ"ר מרפסת) יעמוד על כ- 58 מיליון שקלים.

מתחם המגורים ייבנה לצד המבנה ההיסטורי שבו שוכן המלון. הדיירים ייהנו מגישה לכל המתקנים והשירותים הייחודיים של המלון.

התכנון של "W תל אביב" הופקד בידי האדריכל הבריטי הנחשב ג'ון פוסון, הנודע, בין היתר, בזכות העיצובים החדשניים והנועזים שיצר עבור קלווין קליין ואחרים, והאדריכל רמי גיל – שעיצב את נמל יפו המחודש.

אחד המרכיבים יוצאי הדופן בפרויקט הנו המבנה של בית החולים הצרפתי, שהוקם בשנת 1879. במבנה היסטורי זה יתבצעו עבודות שימור ושחזור מהמורכבות והמושקעות ביותר שנעשו אי פעם בישראל, כך שאלמנטים ארכיטקטוניים מהבניין המקורי, ויסודות בני אלפיים שנה שנחשפו עם הבנייה החדשה, יתמזגו בטבעיות בחלל החדש.

רולנד ווס, נשיא חטיבת אירופה, אפריקה ומזה"ת בסטארווד אמר: "אנו שמחים להרחיב את השותפות שלנו עם חברתRFR אחזקות, שהם גם הבעלים של South Beach W במיאמי, בהשקתו של מלון W הראשון בישראל. תל אביב הולכת וצומחת במהירות כאחת הערים הקוסמופוליטיות והאופנתיות באזור הים התיכון, ואנו מצפים להרחבת הנוכחות שלנו בישראל".

הדמיית דירת פנטהאוז בפרויקט w ביפו. (צילום: Felix Montesquiou)
הדמיית דירת פנטהאוז בפרויקט w ביפו. (צילום: Felix Montesquiou)

אייבי רוזן, מבעלי RFR אחזקות, הוסיף: "אנו גאים לקחת חלק בכניסתה של ענקית המלונאות הבינלאומית סטארווד לישראל, ולהוביל במשותף את הקמתו של פרויקט יוקרתי זה. אנו מאמינים שהעוצמה של מותג W והמוניטין יוצא הדופן שלו, יתרמו לצמיחתה ולחיזוק מעמדה של יפו כאתר תיירות בינלאומי ייחודי ".

רוזן מנסה כבר שנים לא מעטות לקדם את בניית המלון. עוד בשנת 2007, כאשר התחילו לחפור במקום, נחשפו שמונה שכבות יישוב (I-VIII) מן התקופה הפרסית/הלניסטית ועד ימינו ונדרשו אישורים רבים כדי להתקדם בבנייה.

בניית הפרויקט צפויה להסתיים באביב 2015. שלב שיווק דירות המגורים יחל בשבועות הקרובים באמצעות חברת "אלדר שיווק", אשר נבחרה ע"י RFR וסטארווד ללוות את הפרויקט.

אין זו, כמובן, דריסת הרגל הראשונה של סטארווד בישראל. היא מנהלת ישירות את מלון שרתון תל אביב  ואילו מלונות נוספים נוהלו על ידי חברת אזורים תיירות. בשנת 2009 נמכרה חברת אזורים תיירות לחברת פתאל ניהול מלונות והמותג שרתון הוחלף על ידי המותגים של רשת פתאל.

רשת "W" כוללת כיום 44 בתי מלון ונופש ותמנה למעלה מ-60 מלונות עד סוף 2015.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן