Skip to content

הוארך מעצרם של שני החשודים ברצח הצעירה בנתניה

מעצרו של הכדורגלן הוארך בחמישה ימים לצורך בדיקת גרסתו לרבות תוצאות המעבדה לבדיקת DNA בסימנים שנמצאו על גופתה של הנרצחת. מעצר חברו שהודה ברצח הוארך בשמונה ימים נוספים. בני משפחתה של זהבה צ'קול נכחו בדיון ותבעו להטיל עליהם א העונש החמור ביותר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בית משפט השלום בכפר סבא האריך היום (רביעי) בחמישה ימים את מעצרו של כדורגלן מכבי נתניה, החשוד במעורבות ברצח זהבה צ'קול במלון כרמל בנתניה. מעצרו הוארך לצורך בדיקת גרסתו ובהסכמת עורך דינו גיא עין צבי, שהודיע: "אין בהסכמה להביע הודאה במעורבות במות המנוחה. ההסכמה באה מתוך הבנה שהחשד הסביר עדיין קיים, מה גם שהצטמצם, על מנת לאפשר את סיום החקירה ושיהיה אפשר לנקות את שמו".

מעצרו של החשוד השני, אריציה אקאלסונגו, שהודה ברצח, הוארך בשמונה ימים. פרקליטתו של אקאלסונגו, עו"ד קטי צווטקוב מהסנגוריה הציבורית, אמרה כי מרשה "מסר שלוש גרסאות ולמשטרה קל מדי להאמין לגרסה האחרונה שבה הוא הודה". היא הזהירה כי "שלוש גרסאות קושרות אותו בדרך זו או אחרת למנוחה. האחרונה היא גרסה שהכי קושרת אותו והכי נוחה למשטרה מבחינת פתרון התיק. אלה הגרסאות שיש לחשוש מהן".

עוד עלה מהדיון בבית המשפט, כי אין בידי המשטרה סרטי מצלמות האבטחה של בית המלון משום שבאותו לילה הן לא עבדו. כזכור, הכדורגלן וחברו נעצרו לראשונה ביום חמישי שעבר ומאז הם במעצר. לגבי הכדורגלן, זו  הפעם השנייה שבית המשפט מקבל את בקשת המשטרה להאריך את מעצרו. בדיון הנוכחי השתתפו גם בני משפחתה של צ'קול שהחזיקו בתמונתה ודרשו שהצדק ייצא לאור. הם קראו לעבר הנאשמים קריאות קשות ותבעו שעל השניים ייגזר העונש החמור ביותר שאפשר.

קרובת משפחתה של צ'קול אמרה בבית המשפט: "שניים רצחו ואחד הודה. הם רצחו את כל המשפחה, התעללו בה, אנסו".

השחקן ממשיך להכחיש כל קשר למעורבות ברצח, אך השופטת מרים בן ארי קיבלה היום את טענת המשטרה כי יש להשלים את כל פעולות החקירה הנדרשות, לרבות תוצאות המעבדה לבדיקת DNA בסימנים שנמצאו על גופתה של הנרצחת והשוואתם ל-DNA של החשודים. תוצאות הבדיקות צפויות להגיע עד תחילת השבוע הבא.

בדיון הסתבר גם כי עדיין לא התקיים עימות בין שני החשודים. עוד עלה כי הפללתו של החשוד אקאלסונגו, שהודה ברצח ואף שחזר אותו, התאפשרה הודות לעדות של אחד מקציני הביטחון של המלון שהעיד כי ראה את השניים יחדיו . פרקליטו של הכדורגלן,  עו"ד עין צבי, התייחס להודאתו באשמה של אקאלסונגו ואמר: "עכשיו, אחרי שהחשוד האחר הודה ובעצם ניקה בגרסתו המאוחרת את הלקוח שלי, ברור שהוקל למרשי. המועקה הגדולה ביותר הייתה בעיקר תחושת חוסר הוודאות. הוא ידע מה עשה ומה לא עשה". עין צבי טען כי אקאלסונגו "בגד" בחברו, לאחר שזה אירח אותו בביתו זמן מה, וכי "ניסה להפליל אותו במעשה שלא עשה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן