Skip to content

פאינה קירשנבאום: דברי לפיד לא משקפים את המציאות

סגנית שר הפנים, פאינה קירשנבאום, מותחת ביקורת על שר האוצר: "מצרה על דבריו של לפיד בעניין ריקי כהן". מי שהייתה מועמדת לתפקיד שרת החקלאות קוראת גם להטלת מע"מ על פירות וירקות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סגנית שר הפנים ומזכ"לית ישראל ביתנו פאינה קירשנבאום אמרה הבוקר בשבת  תרבות, שנערכה במועצה האזורית דרום השרון, כי היא מצרה על דבריו של שר האוצר לפיד בעניין ריקי כהן. לדבריה דברי לפיד אינם משקפים את  המציאות בחברה הישראלית, "הצעירים שאני מכירה עובדים קשה מאוד ובמקרה הטוב מסיימים את החודש במשכורת ששת אלפים, שבעת אלפים שקלים בלבד. אנחנו נשפוט את יאיר לפיד על פי מעשיו ולא על פי הצהרותיו". 

פאינה קירשנבאום. (צילום: אתר הכנסת)
אולי הוועדה המסדרת ידעה מה היא עושה. פאינה קירשנבאום (צילום: אתר הכנסת)

עוד אמרה קירשנבאום, כי יש לקצץ בתקציב הביטחון וכמו כן יש להטיל מע"מ על פירות וירקות  דבר שיחסל את השוק השחור בתחום זה ויהיה יעיל יותר מעליית אחוז המע"מ. 

בהתייחסה לכהונת הממשלה הנוכחית אמרה קירשנבאום כי היא צופה שהמצב הכלכלי הנוכחי לא יאפשר הליכה לבחירות במהלך השנתיים וחצי שלוש הקרובות. 

באשר למערכת היחסים עם סגן שר החוץ לשעבר דני איילון, אמרה קירשנבאום "היו לי יחסי ידידות עם דני ואני מצטערת שהוא לא איתנו, אבל אני לא חלק מהוועדה המסדרת ואני לא יודעת מה היו השיקולים. לאור ההתבטאויות שלו בזמן האחרון בתקשורת אולי הוועדה ידעה מה היא עושה, אפשר להבין שהוא נעלב, אבל לדעתי לא היה מקום מבחינתו להשמיע את הביקורות באמצעות התקשורת". האירוע התקיים בהנחיית העיתונאית נחמה דואק.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן