Skip to content

קצב ייצור איירבס A330 מגיע ל-10 בחודש

זאת כדי להיענות לביקושים החזקים בעולם לדגם זה. עד כה נרשמו למטוס זה 1,246 הזמנות על ידי 92 לקוחות, ומתוכם בוצעו יותר מ-960 מסירות. צבר הזמנות של 286 מטוסים, מבטיח לאיירבס יותר משלוש שנים של ייצור, בשיעור התפוקה הגבוה הנוכחי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

A330-200 ממריא. מטוס בחירה עבור מגוון רב של משתמשים. צילום: איירבס
A330-200F למטען ממריא. מטוס בחירה עבור מגוון רב של משתמשים. צילום: איירבס

קצב ייצור מטוס הנוסעים A330 של איירבס הגיע לשיא לאחר 9 שנים להכפלה של כושר הייצור והתפוקה, והיום מיוצרים 10 מטוסים בחודש. זוהי תגובה מעשית לפופולאריות של המטוס הדו מנועי הזה בקרב חברות תעופה, מטיסי מטענים, גורמים צבאיים ומפעילי טיסות אח"מים.

איירבס A330 הוא מטוס בחירה עבור מגוון רב של משתמשים, בגין הכלכליות הטובה של הפעלתו, אמינותו וגמישותו. שיעור ייצור של 10 מטוסים בחודש הוא הגבוה ביותר שהיה אי פעם למטוס איירבוס רחב גוף כלשהו.

מדיניות שיפורים

מדיניות השיפור המתמשך של מטוסיה איפשרה לאיירבס להגיע בכל קווי הייצור של מוצרי A330 לכמה שיפורים, כגון עלייה במשקל המראה מרבי, שדרוגי מערכות ושיפור מודרני נוסף של פנים המטוס. כתוצאה מכך הפך איירבס A330 למטוס הפופולארי ביותר, אי פעם, בקטגוריה שלו.

הייצור הנוכחי כולל את מטוסי הנוסעים A330-200 ו-A330-300, את מטוסי המטען A330-300F ואת מטוס הצבאי, המבוסס על שילדה של A330-200, המצוייד למשימות תדלוק באוויר, הובלת חיילים והובלת מטענים.

1,246 הזמנות למטוס A330 על מוצריו השונים נרשמו על ידי 92 לקוחות, ומתוכם בוצעו עד כה יותר מ-960 מסירות. צבר ההזמנות הנוכחי של 286 מטוסים, מבטיח לאיירבס יותר משלוש שנים של ייצור, בשיעור התפוקה הגבוה הנוכחי.

מספרים מרשימים

המספרים הכוללים של איירבס A330 מרשימים: הוא הטיס עד היום 1.1 מיליארד נוסעים; כל 25 שניות ממריא, או נוחת מטוס מדגם זה בעולם; צי A330 מכסה יותר מ-8,800,000 קילומטרים מדי יום – נתון שווה להקפת העולם 222 פעמים כל 24 שעות.

פטריק פידרפיטה (Patrick Piedrafita) מנהל תוכנית A330 באיירבס אומר, כי "נרשמו למטוס יותר מ-800 מכירות מאז מתחרתה של איירבס השיקה את מטוס 787 שלה וזה מאמת את כושר התחרותיות המתמשך שלו. בנוסף, גירסת A330-300 של מטוס זה מהווה השלמה טובה לטיסות לטווח הבינוני של מטוס A350-XWB, של הדור הבא, כאשר הוא יכנס לשירות".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן