Skip to content

איך באמת תצילו את עצמכם מהתקף לב

במד"א מזהירים מפני מכתב שרץ ברשת האינטרנט, "איך לשרוד התקף לב ב-3 צעדים פשוטים", ומבקשים לפעול על פי ההנחיות הרפואיות המקובלות ולהציל חיים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מד"א כרמל מפיץ היום אזהרה מפני מכתב שרץ ברשת האינטרנט, "איך לשרוד התקף לב ב-3 צעדים פשוטים", שמלמד אתכם כביכול כיצד להציל את עצמכם מהתקף לב. תשתעלו, תנשמו עמוק ותתפללו שזה יצליח. המכתב שב לככב בעקבות מותו הפתאומי של אמנון דנקנר.

במד"א מבקשים לא להפיץ את מה שמחקרים לא הוכיחו ולפעול לפי ההנחיות הרפואיות המקובלות של איגוד הלב האמריקני, מגן דוד אדום בישראל'. ככה תצילו חיים!

 ההנחיות:

מניעה: תזונה נכונה, פעילות גופנית סדירה, הפחתה בעישון, שמירה על משקל תקין, שמירה על ערכי סוכר וכולסטרול תקינים בדם.

מודעות לסימנים: מספר לא מועט של אזרחים בישראל שחווים התקף לב מתים בשנתם או בפתאומיות, מתעלמים כפי הנראה מהסימנים המקדימים: כאב לוחץ בחזה, ייתכן עם הקרנה של כאב ליד (שמאל או ימין), ללסת או לגב, חולשה, הזעה וחיוורון אפשריים בליווי קוצר נשימה. לא להתעלם!

התמודדות: במידת האפשר, להירגע, לשבת ולנשום עמוק ולהזעיק את מד"א בטלפון 101 ולא להתפנות עצמאית לבית החולים! פתחו את הדלת והמתינו. אם אתם בנהיגה, עצרו את הרכב בצד הדרך, שימו במצב חניה והפעילו בלם יד. אם יש לכם אספירין ואינכם אלרגיים אליו, ניטלו אותו ברמה של 300 מ"ג לפחות (עדיף בלעיסה).

הטיפול שיוענק לכם ע"י צוות טיפול נמרץ יציל את חייכם, מה גם שהצוות יוכל להכניסכם ישירות לחדר צינתורים בבית חולים ולמנוע המתנה במיון.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן