Skip to content

מלון בוטיק נוסף בחיפה: "BAY-CLUB" של רשת אטלס

אל מלונות הבוטיק החיפנים וילה כרמל, הטמפלרס, גלרי וקולוני, מצטרף מלון הבוטיק החדש מרשת מלונות הבוטיק של אטלס, שהוקם בבניין היסטורי לשימור בעיר התחתית. הוא ישתלב בפרוייקט "ככר העיר" של עיריית חיפה לפיתוח האזור
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
מלון bay club החדש בניהולה של רשת אטלס בחיפה: המבנה שימש בעברו כבית המשפט המחוזי בעיר, מעון בנו של מושל חיפה ובניין משטרת הצבא הבריטי. (צילום: רשת אטלס)
מלון bay club החדש בניהולה של רשת אטלס בחיפה: המבנה שימש בעברו כבית המשפט המחוזי בעיר, מעון בנו של מושל חיפה ובניין משטרת הצבא הבריטי. (צילום: רשת אטלס)

רשת מלונות אטלס חונכת מלון ראשון בניהולה בחיפה. זהו מלון הבוטיק BAY-CLUB,  שנבנה בבניין היסטורי לשימור בהשקעה של מעל 25 מיליון שקלים. הוא כולל 52 חדרים, שלהגדרת המעצבים, עוצבו ברוח ערי נופש באגן הים התיכון כסאן רמו, קאן ומונטה קרלו.

תהליך השיפוץ כלל שימור המעטפת, שיחזור ובניית תוספת של ארבע קומות ובניית חדרים מרווחים, חלקם צופים לנוף המפרץ, חלקם דופלקסים, ובאחרים – פינות ישיבה מרווחות.

חדר במלון ביי קלאב החדש: עיצוב פסטלי ובהיר ברוח ערי נופש באגן הים התיכון . (צילום: רשת אטלס)
חדר במלון ביי קלאב החדש: עיצוב פסטלי ובהיר ברוח ערי נופש באגן הים התיכון . (צילום: רשת אטלס)

מלון ביי קלאב ממוקם ברחוב חסן שוקרי 7 בעיר התחתית, וישתלב בפרוייקט "כיכר העיר" של עיריית חיפה לפיתוח האזור, הכולל בין השאר אמפיתאטרון, בתי קפה ומסעדות.

הבניין, אשר נבנה בשנות ה-20 של המאה הקודמת והוכרז כמבנה לשימור, שימש בעברו כבניין בית המשפט המחוזי בעיר, מעון בנו של מושל חיפה ובניין משטרת הצבא הבריטי. בימים אלו הסתיימו עבודות השחזור והפיכתו של המבנה למלון הבוטיק, בהשקעה משותפת של היזם ישראל לוי, אשר רכש את המבנה ורשת מלונות אטלס, אשר חתמה עם לוי הסכם ותנהל את המלון לתקופה של 20 שנה.

ארוחת הבוקר מוגשת בטרקלין רחב-ידיים הנפתח לגינה שבמרכזה אמת מים, עצים עתיקים ופינות ישיבה רגועות. במלון לובי נעים, לאונג' רחב ידיים, חדר כושר, ובסה"כ 2,500 מ"ר בנוי.

את המלון עיצבו האדריכל דניאל ברלר ומעצב הפנים אורן ברונשטיין. את הפיתוח והליווי המלונאי מספקת חברת ויז'ן הוספיטליטי. את המלון ינהל ארז נופר שנולד וגדל בעיר.

מחירי השקה החל מ-630 שקלים ללילה לזוג, ללינה וארוחת בוקר (המחיר כולל מע"מ)

המלון החדש מיתוסף ל-11 מלונות רשת ATLAS בתל-אביב, ירושלים ואילת. הרשת, בבעלות לסלי אדלר ודני ליפמן, מתמחה בניהול מלונות בוטיק וקונספט. עם מלונות הרשת נמנים: מלון שלום & Relax, מלון סינמה, סנטר שיק, ARTPLUS , מלודי, טל וסיטי בתל אביב, מלון הרמוני ו-ARTHUR בירושלים, מלון שדות בצומת צריפין ומלון הסוויטות נובה לייק באילת.

1 Comment

  1. דליה
    8 באפריל 2013 @ 14:23

    המחירים שלהם בשמיים!! עם המחירים של מלונות בוטיק בארץ עדיף כבר לסוע לחו"ל במיוחד עם מבצע כמו שיש לאלעל ומזרחי טפחות שמחלקים כרטיסי טיסה בחינם ליעדים באירופה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן