Skip to content

מ.כ. חולון זכתה בגביע ברנר בכדוריד

חולון השלימה "דאבל" לאחר שהבטיחה גם את כרטיס העלייה לליגת העל, שמשחקיה יתחדשו מחר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
משחק גמר גביע מדינה לקבוצות ליגת המשנה ע"ש ישראל ברנר ז"ל נערך הערב. אחרי טקס מכובד מאוד לזכרו של מאמן הכדוריד שנהרג הקיץ בתאונת דרכים, בו נשאו דברים בנו אלעד יחד רון קוגמן מראשי אס"א ת"א וסגן יו"ר איגוד הכדוריד, והקהל עמד ומחא כפיים לכבודו, נפתח המשחק שבו גברה מ.כ חולון על הפועל פ"ת – 23:26. חולון למעשה השלימה דאבל, אחרי שהניפה בסוף השבוע את צלחת האליפות של הליגה הלאומית, וזכתה בכרטיס העלייה לליגת העל.
עמית בן שושן וליאור פאר העלו את הפועל פ"ת בפתיחה ל-0:2. פיליפ קאלו הכניס את חולון למשחק עם שער שלישי, אבל בן שושן קבע 5:7. מתן פוטשניק השווה ל-7:7 בדקה ה-20. טולי ליבגוט, האח של המאמן דני ליבגוט, שלח את ירמי סידי שחקן נבחרת העתודה למתפרצת וחולון הוליכה 7:8 ובהפסקת המחצית – 8:9.
יוני פיק השווה בפתיחת המחצית השנייה, ,אבל מכאן חולון שלטה וגיא קורדובה סיים מתפרצת בדרך ל-13:18 לחולון (45'). בן שושן צימק, לוניה דורשנקו, אגדת הכדוריד ושוער הנבחרת בעבר עצר פנדל, וסידי המשיך לבסס את היתרון של חולון. פוטשניק קירב את חולון לניצחון עם 21:25, ופיק וטל קלוז'ני רק צימקו ל-26:23.
כבשו לחולון: ירמי סידי, ניסים פלח ופיליפ קאלו 6 כ"א מתן פוטשניק 3, קיריל דניסנקו, גיא קורדובה, 2 כ"א, פטריק נואבו ויאיר סגרון 1 כ"א. בלטו: סידי וטולי ליבגוט. כבשו לפ"ת: עמית בן שושן 6, ליאור פאר 5, יוני פיק וניב נשיא 4 כ"א, דור בסן, טל קלוז'ני, שחר לרון, ולדי שינקרוק 1 כ"א. בלטו: עומר ורד וליאור פאר. שפטו יורם פרץ ואורן איטין.

 

יו"ר איגוד הכדוריד, דורון שמחי: "זו הפעם הראשונה שהלכנו על מפעל גביע לליגות המשנה, והגביע נקרא על שמו של ברנר שהיה איש כדוריד רב פעלים. אני מברך את חולון לרגל הזכייה בגביע אחרי האליפות והחזרה לליגת העל, ושמח מאוד לראות את הפועל פ"ת חוזרת בהתמדה לקדמת הבמה של הכדוריד הישראלי".

ליגת ווינר חוזרת מחר (חמישי), וקרב הצמרת בין בני הרצליה למכבי ת"א (19:30, שידור ישיר בערוץ הספורט) יפתח את המחזור ה-21, הלפני האחרון. הרצליה מדורגת רביעית, ועבור מכבי ת"א שנאבקת עדיין על המקום השני מול הפועל ראשל"צ (תפגוש אותה בשבוע הבא במחזור הסיום), מדובר במשחק שבו אסור לה להפסיד נקודות.

תומר שמעוני, שחקנה של מכבי ת"א ונבחרת ישראל, שגדל ושיחק בהרצליה, יחזור לראשונה לאולם הראשונים. בכלל יהיה מעניין לראות מפגש בין 6 משחקני הנבחרת שמופיעים במכבי ת"א, לבין השוער המצטיין של הנבחרת גיל יעקב מהרצליה.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן