Skip to content

דרגות הצטיינות הוענקו לשוטרים במחוז דרום

נציג המגזר הבדואי, השייח אבו שארעיה, ממשפחתם של האחים שטבעו באסון בחוף אשקלון: "ריגשתם אותנו עד מאוד בהתייצבות של מפקד המחוז והמחוז הדרומי של המשטרה לצד המשפחה. הוכחתם כי אנחנו אזרחים שווים במדינה"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

במעמד ראשי רשויות מהדרום, נשיאי בתי המשפט השלום והמחוזי, נכבדי הקהילה הבדואית, סגל הפיקוד הבכיר, פרקליט המחוז, משפחות שכולות, גמלאים, שוטרים ומשפחות נערך היום (חמישי) במטה מחוז דרום בבאר שבע טקס הענקת דרגות לקצינים ושוטרים מצטייני המחוז.

רוביק דנילוביץ ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ, הודה לשוטרים: "משטרת ישראל עובדת סביב השעון. יש בה אנשים מגויסים ומחויבים שגם מסרו את נפשם בשליחות שלהם למען העם והמדינה. בין ראשי הרשויות הנמצאים כאן יש תמהיל מאוד מיוחד המסמל את הנגב כולו. לראות פה גם את בני ישראל וגם את בני ישמעאל זה יפה". דנילוביץ הזכיר את האירוע הטראגי של טביעת האחים בחוף ימה של אשקלון: "רק לפני שלושה שבועות ראינו איך מדינה שלמה גם מתפללת וגם מייחלת. ראינו את כוחות ההצלה והסיוע וראינו באמת את מדינת ישראל שכולם בה אזרחים שווים. אני מייחל שהנסיבות תהיינה אחרות ואנחנו כולנו נוכל לשמוח ביחד בדו קיום ובאהבה".

דרגות מוענקות לשוטרים המצטיינים (צילום: משטרה - דוברות דרום)
עשו ככל יכולתם להציל את הנערים בחוף אשקלון. דרגות מוענקות לשוטרים המצטיינים (צילום: משטרה - דוברות דרום)

נציג המגזר הבדואי, השייח אבו שארעיה, ממשפחתם של האחים שטבעו באסון בחוף אשקלון: "אני רוצה לברך את המדינה ליום הולדתה ה-65. ראיתי לנגד עיני שמשטרת ישראל כולה התייצבה בחוף אשקלון מיד אחרי האסון ועשתה ככול שיכלה להציל את הילדים. ריגשתם אותנו עד מאוד בהתייצבות של מפקד המחוז והמחוז הדרומי של המשטרה לצד המשפחה. הוכחתם כי אנחנו אזרחים שווים במדינה".

ניצב יורם הלוי סקר את סבבי הלחימה האחרונים בדרום ואת המורכבות האיזורית על רקע התפרקותה של סוריה וההתקוממות הנמשכת במצרים וציין את "שילוב הזרועות והיכולות המשותפות של כלל גורמי החירום, פיקוד הדרום והעורף, ראשי רשויות וכל גורמי החירום המאפשרים ביטחון לציבור הרחב בעת שאנו נדרשים להכין את עצמנו למגוון תרחישי האיום". ניצב הלוי הדגיש את הקשר הטוב עם ההנהגה הבדואית: "אני מבקש להוקיר את השותפות עם הנהגת המגזר הבדואי שמסייעת בתהליך ההסדרה מול האוכלוסייה ומאפשרה להעלות באופן ניכר את רמת החיים במגזר בעיקר ביישובים הבלתי מוכרים".

ניצב הלוי ציין כמה משימות עכשויות שהמחוז מקדם: "הקמת מערך המתנדבים, התמודדות מול הברחות הגבול, מיקוד וייעול הפעלת מערך התנועה, שיתוף הפעולה בין יחידות מג"ב ועוד". קדם לטקס התקיים המפגש המסורתי והרמת כוסית של מפקד מחוז הדרום ודוברות המחוז עם תא כתבי דרום.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן