Skip to content

הוארך בשבוע מעצרו של נהג המשאית מהתאונה בנשר

אלפים השתתפו היום בלוויות ההרוגים מדיר אל אסד ואיכסל. מעצרו של הנהג הוארך היום בשבוע וכעת הוא מאושפז בית החולים וצפוי לעבור ניתוח בגבו. "הרצון של כולנו הוא לחקור לעומקה את התאונה המחרידה", אמרה השופטת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שופטת בימ"ש השלום בחיפה, תמר נאות פרי האריכה היום (חמישי) את מעצרו בתנאי אשפוז של נהג המשאית שהייתה מעורבת אתמול בתאונת הדרכים הקטלנית בנשר בשבעה ימים. הנהג, ג'מאל אבו סיאם (30), תושב רהט, מצוי כעת בביה"ח בני ציון תחת פיקוח שוטרים, וזאת עד תאריך 17.4.13. "אני מתרשמת שקיים שיתוף פעולה ענייני בין הצדדים, הגם שהם נמצאים משני צדי המתרס ואולי הדבר נובע מהרצון של כולנו לחקור לעומקה את התאונה המחרידה", ציינה השופטת.

(צילום: מד"א)
הנהג לא נכח בדיון עקב פציעתו ו(צילום: מד"א)

בבקשה להארכת מעצר הנהג, שהגישו חוקרי אגף התנועה מיוחסות לו עבירות של הריגה, קלות ראש וסטייה. הוא עצמו לא נכח בדיון  עקב היותו מאושפז. הצדדים, פרקליטיו והתביעה, הסכימו שיש הצדקה להמשך מעצרו. בהחלטה קבעה השופטת תמר נאות-פרי כי יש להמשיך את החקירה בקצב המקסימלי: "לא נרצה לכבול את ידי היחידה החוקרת".

אלפים השתתפו היום בלוויות ארבעת ההרוגים מדיר אל אסד: דאהש אמון, בן 17, ראאד עומר, בן 40, כרים דבאח, בן 18, ובן דודו עבד דבאח, בן 18. ושני ההרוגים מאיכסל: ריאד דראושה, בן 45, ואחיינו, אחמד דראושה, בן 17. בשתי המועצות הכריזו היום על יום אבל.

.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן