Skip to content

בצריכה מתמדת: מוצרים חדשים על המדף

האם יש מתחרה חדש וראוי לסכיני הגילוח של ג'ילט לגברים? מדור בצריכה מתמדת עונה לשאלה הזו וגם בוחן סדינים חדשים למיטה, מפיצי ריח מסוגים שונים וחזיה חדשה לנשים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

[related-posts title="עוד בצריכה מתמדת"]

ההצעה: לגלח את שיער הפנים מבלי לקרוע את הכיס

המציעה: XBlade

מה זה אומר? מותג חדש של סכיני גילוח לגברים במחיר נמוך משמעותית מהמתחרה הגדולה.

מה אנחנו אומרים? סכיני גילוח ברוח הצדק החברתי? כמעט. המותג אכן מציע את הסכינים במחירים נמוכים במיוחד, כולל שליחות עד לבית הלקוח המזמין כרגע דרך האינטרנט בלבד. במבחן המציאות אפשר לבין מיד מה שונה בסכין בהשוואה לאלו המוכרים לנו – הידית והתושבת שלה מרגישות כאילו היו עשויות מחומרים זולים יותר (היצרן מבהיר, כי אין זה כך) והן קלות יחסית. מכאן האחיזה בסכין אינה נוחה במיוחד, עובדה חשובה אם לוקחים בחשבון שצריך להפעיל מעט לחץ כדי שהסכין עצמה – על חמשת להביה (יש גם עם 3 להבים) – תחצה את ג'ל הגילוח ותגיע לעור. בנוסף, נוצרו יותר חתכים בשימוש עם הסכין הזה. למרות הכל, המחיר של המוצר נותן לו נקודת זכות חשובה.

המחיר: 20-23 שקל לידית עם סכין, 29-36 שקל לארבעה סכיני גילוח. להשיג ב- www.xblade.co.il

הציון: [rating=3]

לשנות את האווירה בבית

המציעה: Air Wick

מה זה אומר? ליין חדש של נרות ומקלות ריחניים במגוון ניחוחות, כולל נרות בניחוח וניל, אוכמניות ותאנים, ותבלינים מהמזרח עם פרחי תפוז, ומקלות בניחוחות וניל, אוכמניות ותאנים או כותנה ופרחי לילך.

מה אנחנו אומרים? אנחנו אוהבים מאוד נרות ומקלות ריחניים ולכן שמחנו לקבל את המוצרים החדשים לבדיקה. בפועל, הדעות בבית היו חלוקות. על שני המוצרים שניסינו: נר אוכמניות ומקלות כותנה ולילך – אחד מאיתנו אמר שהניחוח מצוין והשני אמר טען לסינטטיות. הנר, בכל מקרה, בער לזמן ממושך.

המחיר: 25 שקל. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

הציון: [rating=2]

ההצעה: לטהר את האוויר בבית

המציעה: סנו

מה זה אומר? מבשמי אוויר חדשים לבית

מה אנחנו אומרים? סדרת סנו fresh home כוללת מטהרים בניחוחות של לבנדר פרובאנס, בוקר אביבי, כותנה מלטפת, פריחת היסמין, וניל-קוקוס. חמשת המוצרים אינם פועלים ע גז והריח עמיד. זה שניסינו – בוקר אביבי – אכן היה עמיד כמובטח, אך הניחוח היה סינטטי יחסית למה שאנו מצפים כשאנו מבקשים להריח כמו באביב.

המחיר: 19.9 שקל, להשיג ברשתות השיווק.

הציון: [rating=2]

ההצעה: להחזיק את החזה בנוחות

המציעה: דלתא

מה זה אומר? חזיות חדשות בסדרת דלתא בראבו

מה אנחנו אומרים? תחת הכותרת, Innovation – for extra comfort, השיקה החברה 2 דגמים של חזיות, המיוצרות מבד מיקרופייבר במראה סאטן, באופן כזה שאין תפרים המשאירים סימני לבישה. דגם אחד הוא חזיית פוש אפ עם פתיחה קדמית וגב אתלטי נמוך, והשניה מרופדת עם גזרת גב/צד תומכת. במבחן המציאות החזיה המרופדת התגלתה כנוחה במיוחד, תוך שהיא מחזיקה היטב את החזה, מוסיפה לו מעט נוכחות, מבלי להכביד על הגב ומבלי להשאיר סימנים. הן נמכרות בצבעי ורדרד, שחור וניוד.

המחיר: 199 שקל. להשיג בדלתא, המשביר לצרכן, H&O ובחנויות מובחרות.

הציון: [rating=5]

ההצעה: להנות מסדין ללא קמטים מבלי לגהץ

המציעה: אירופלקס

מה זה אומר? סדינים ללא גיהוץ.

מה אנחנו אומרים? החברה השיקה סדינים חדשים העשויים 95% כותנה ו-5% לייקרה, שאנו יכולים להנות מהם ללא גיהוץ. ההבטחה עומדת במבחן המציאות –  הסדין יצא פעם אחר פעם ממכונת הכביסה כמעט ללא סדינים, והמראה שקיבלנו בכל פעם היה חלק יחסית. בחברה אומרי םשהסדינים אינם קופצים מהמקום אבל בבקרים גילינו שהתזוזות הרבות שלנו בלילה גרמו גם לסדין לזוז. הם נמכרים בהתאמה למיטות יחיד, מיטה וחצי, מיטה זוגית ומיטה אקסטרה זוגית, ובצבעי לבנדר, חום, לבן, קרם, כחול, סגול ועוד.

המחיר: 170-24 שקל. להשיג באירופלקס, www.aeroflex.co.il

הציון: [rating=4]

1 Comment

  1. רונן ישראלי
    11 באפריל 2013 @ 21:35

    במקרה קיבלתי את סכיני הגילוח של XBLADE והן ממש מעולות.
    גילחו לי חלק את הפנים ורק צריך להתרגל לזוית השונה.
    הגיע הזמן שתהיה תחרות לג'ילט שגובה מחירים מופקעים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן