Skip to content

KLM תטיס לחלל זוכה בתחרות ניחושים

החברה הכריזה על תחרות באתר אינטרנט יעודי שבו על המשתתפים לחזות את המיקום הסופי של בלון שתשגר קלמ ב-22 באפריל. הבלון יישא מצלמות ו-GPS כדי ולעקוב אחרי התקדמותו במדויק
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברת התעופה קלמ הכריזה על תחרות ניחושים אינטראקטיבית ומאתגרת שתזכה את אחד הגולשים בכרטיס טיסה לחלל. בתאריך 22 באפריל תשגר החברה במדבר נבאדה ארה"ב, בלון לגובה רב. במסגרת התחרות, שתתבצע באמצעות אתר אינטרנט יעודי יהיה על הגולשים לחזות את מיקומו של הבלון בנקודה הגבוהה ביותר שלו ולהכריז על הנקודה הזו כבחירה הסופית שלהם.

קלמ: תחרות לקביעת מיקום וגובה הבלון
קלמ: תחרות לקביעת מיקום וגובה הבלון

כרטיס טיסה לחלל

הבלון יישא מצלמות ו-GPS כדי לפקח ולעקוב אחרי התקדמותו במדויק והניחוש של הגולש שיהיה הקרוב ביותר למיקומו הסופי יזכה אותו בהזדמנות של פעם בחיים: כרטיס טיסה לחלל.

הטיסה לחלל תתבצע באמצעות חברת SXC, המייעדת להשיק טיולי שטח מסחריים לחלל כבר בינואר 2014. הזוכה המאושר יזכה בשהייה באחד מהמלונות היוקרתיים של החברה וטיסה ייחודית לחלל על סיפונה של ספינת החלל LynxSXC.

הבחירה בכרטיס טיסה לחלל כפרס לגולשים משקפת את הערכים בהם דוגלת חברת קלמ כמו חדשנות וחלוציות ובהתאם לכך מנתבת את האסטרטגיה שלה. החברה מאמינה, כי טיסות לחלל הן למעשה השלב הבא בתנועה האווירית המודרנית.

גולשים המעוניינים להשתתף בתחרות ולהצטרף להרפתקה מוזמנים להיכנס ללינק http://space.klm.com עד לתאריך שיגור הבלון ב-22.4 ולחזות את המיקום הגבוה ביותר שהם מייעדים לו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן