Skip to content

שני פצועים קשה בתאונת פגע וברח ביפו, הנהג נמלט

אמש פגע רכב בשני בני אדם ונמלט תוך פגיעה ברכב אחר. הלילה עצרה המשטרה כמה חשודים בעת שניסו להעלים ראיות מהרכב הפוגע, לפי החשד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גבר ואישה בשנות ה-40 לחייהם נפצעו אמש (שישי), מפגיעת מכונית ברחוב יפת שביפו. הגבר נפצע באורח קשה והאישה נפצעה באורח בינוני-קשה. פרמדיקים של מגן דוד אדום העניקו לנפגעים טיפול רפואי ופינו אותם  לבית החולים איכילוב בעיר. הגבר פונה עם פגיעת ראש ובמצב לא יציב והאישה פונתה עם פגיעת ראש ובהכרה מעורפלת. הנהג הפוגע נמלט מזירת התאונה. על פי החשד הוא  נהג ברכב מסוג מאזדה ובעת שנמלט פגע במכונית אחרת שנסעה מולו.

מאוחר יותר, הלילה (שבת), נעצרו כמה צעירים תושבי יפו בחשד שהם היו מעורבים בתאונה או שלפחות נכחו ברכב כשפגע בשני הולכי הרגל. בלשי היחידה המרכזית של אגף התנועה מחוז תל אביב עצרו אותם בחניית בית פלט שביפו. על פי החשד, באותה השעה הם ניסו להעלים ראיות מהרכב הפוגע. הם נעצרו ונלקחו לחקירה. המשטרה תבדוק את מידת מעורבותם בתאונה.

דובר מד"א, זכי הלר, מסר כי "מעט אחרי השעה 22:00 קיבלנו קריאה על שני הולכי רגל שנפגעו ברחוב יפת ביפו. למקום נשלחו שתי ניידות טיפול נמרץ ואמבולנס. כשהגיעו הפרמדיקים, הם הבחינו שעל הכביש מוטל גבר בשנות ה-40 לחייו ובמרחק מטרים ספורים ממנו באישה, גם היא בשנות ה-40 לחייה. הגבר היה מחוסר הכרה עם פגיעת ראש והאישה בהכרה מעורפלת. הפרמדיקים העניקו טיפול ראשוני לפצוע, הרדימו והנשימו אותו ופינו את השניים לאיכילוב".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן