Skip to content

הוארך מעצר פדופיל החשוד כי אנס ילדה בת 9 בנוכחות אמה ובהסכמתה

בית המשפט בראשון לציון האריך בפעם השנייה את מעצרו של טדי נס, תושב חולון החשוד כי טס לגיאורגיה וביצע שם עבירות מין בכפייה עם ילדה בת 9 בנוכחות אמה, החשודה כי קיבלה על כך תשלום. נס חשוד כי צילם את התועבה והפיץ את התיעוד ברשתות. בחיפה הורשעה הבוקר מורה בת 50 שקיימה יחסי מין אסורים […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בפרשת פדופיליה מזעזעת נחשף כי אם קיבלה תשלום תמורת אונס בתה. מעצרו של טדי נס, תושב חולון בן 42 החשוד שאנס ילדה בת 9, צילם את מעשי האונס והפיץ אותם באינטרנט, הוארך היום (ראשון), בשמונה ימים בבית משפט השלום בראשון לציון. לנס מיוחסות גם עבירות של סחר בבני אדם, אונס, מעשה סדום, מעשה מגונה, ייצור, פרסום והחזקת חומר תועבה בדמות קטין.

המקרה נחשף עם מעצרו ביום שני האחרון בתום חקירה סמויה של משטרת ישראל. מחקירתו ומהדיון שנערך היום עולה כי נס חשוד כי ביצע עבירות מין חמורות בכפייה ובאיומים בילדה בת 9, תושבת גיאורגיה, שאותה פגש בבתי מלון בגיאורגיה. הוא ביצע את המעשים שם בנוכחות אמה, החשודה כי שיתפה עמו פעולה בתמורה לתשלום.

נס חשוד כי הפיץ ברשת את תמונותיה של הילדה וצילומי המעשים עמה, וכן מכר את המדיה לאתרים ברחבי העולם. עוד עולה החשד לפיו הוא הציע לגברים נוספים להיפגש עם הקטינה לצורך קיום יחסי מין ותיעודם באמצעות מצלמות בתמורה לתשלום. יצוין כי החקירה שהחלה לפני שלושה חודשים נערכה בשיתוף פעולה של מפלג עבירות המחשב בלהב 433 עם המשטרה הגיאורגית, ובסיוע האינטרפול ורשויות אכיפה ברחבי העולם. זהות הילדה שצולמה ידועה למשטרה. עוד נודע כי משטרת גיאורגיה חוקרת במקביל את אם הילדה.

מורה בת 50 קיימה יחסים עם תלמידתה בת ה-15

בית משפט השלום בחיפה הרשיע הבוקר (ראשון) מורה בת 50 בביצוע מעשה מגונה ובניסיון לבעילה אסורה בהסכמה של תלמידתה לשעבר, כשהייתה בת 15. מדובר בפרשה שהחלה לפני כחמש שנים. כשנתיים לאחר מכן המורה נעצרה והורשעה במסגרת הודאתה. אביה של הנערה אמר הבוקר כי הוא מקווה שהמורה תקבל עונש מאסר, וכי על בתו "עוברת תקופה קשה מאז האירוע והיא נאלצת לקבל טיפולים פסיכולוגיים".

הבוקר אישר בית המשפט את  הסדר טיעון לפיו המורה תשלח לקבלת תסקיר שירות המבחן והתביעה מתכוונת לדרוש לגזור עליה עונש מאסר בפועל. עו"ד תמי אולמן המייצגת את משפחת התלמידה אמרה: "אנחנו שמחים שהגענו ליום הזה. הצדק יצא לאור". מנגד אמר פרקליטה של המורה, עורך דין רונן חליוה, כי מרשתו נעצרה בתחילה בחשד לאונס ומעשה סדום ובמסגרת הסדר הטיעון הורשעה בסעיפים אחרים. הטיעונים לעונש יחלו בחודש יולי הקרוב. בית המשפט הטיל צו איסור פרסום על שאר הפרטים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן