Skip to content

אנתוני בורדיין במקומות הנידחים בעולם

תכנית אוכל חדשה ברשת CNN הבינלאומית, בהנחיית אנתוני בורדיין, תעלה לשידור ביום שבת ה-20 באפריל בשעה 22:00 לפי שעון ישראל • פרק הבכורה של הסדרה בת השעה תבחן את האוכל והתרבות של מיאנמר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

'אנתוני בורדיין במקומות הנידחים בעולם' בהנחיית השף המפורסם, מחבר רבי המכר וזוכה פרס האמי, תעלה לשידור ברשת CNN הבינלאומית ביום שבת ה-20 באפריל בשעה 22:00 שעון ישראל.

השף אנתוני בורדיין בשנת 2006 (מקור: ויקיפדיה)
השף אנתוני בורדיין בשנת 2006 (מקור: ויקיפדיה)

הסדרה תשודר מדי שבוע ובמהלכה תעקוב אחר בורדיין, בעוד הוא מטייל ברחבי העולם למקומות הלא מוכרים בעולם וחוגג תרבויות מגוונות על ידי התבוננות על האוכל וטקסי הסעידה שלהם. בורדיין, הידוע בשל הסקרנות, הכנות והשנינות החדה שלו, מסיט את הצופים ממסלולים התיירות המוכרים והשחוקים – לרבות בכמה אזורים מוכי מלחמות בעולם – ומפגיש אותם עם מבחר של אזרחים מקומיים על מנת להעיף מבט לתוך סגנון החיים שלהם, ולעיתים משתף פעולה עם שפים בינלאומיים במסעותיו.

בפרק הבכורה יבקר בורדיין במיאנמר, שם הוא מגלה את היופי האגדי והמטבחים המקומיים של מדינה, שעד לא מזמן הייתה אסורה לכניסה של זרים. פרקים שישודרו בעתיד יכללו מסעות ללוב, קולומביה, הצד הקוויבקי של קנדה, קוריאה טאון בלוס אנג'לס, טנג'יר, פרו וקונגו.

'אנתוני בורדיין במקומות הנידחים בעולם' מופקת על ידי Zero Point Zero Production עם המפיקים בפועל והמייסדים כריס קולינס ולינדה טנגליה, לצד המפיקה בפועל סנדרה זוויג. חברת ההפקות נושאת הפרסים Zero Point Zero Production הפיקה תוכניות עם אנתוני בורדיין במשך מעל לעשור, לרבות התוכניות אנתוני בורדיין: ללא עכבות, עצירת ביניים, מטבח עולמי, ולפענח את פראן אדריה.

זמני השידור של 'אנתוני בורדיין במקומות הנידחים בעולם' בסי-אן-אן הבינלאומית: ימי שישי בשעה 18:00 על פי שעון ישראל, ימי שבת בשעה 22:00 על פי שעון ישראל וימי ראשון בשעה 04:00 על פי שעון ישראל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן