Skip to content

פדופיל ביצע מעשי סדום בבן 12, חברו של בנו

כתב אישום חמור ומזעזע הוגש הבוקר נגד גבר בן 44, תושב ראשון לציון, שביצע מעשי סדום ומעשים מגונים בחבר של בנו ובקטין נוסף. בית המשפט התבקש להאריך את מעצרו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כתב אישום קשה הוגש הבוקר (שני) על ידי פרקליטות מחוז מרכז לבית המשפט המחוזי בלוד כנגד תושב ראשון לציון, בן 44, בגין מעשי סדום בקטין שטרם מלאו לו 14 ומעשים מגונים בקטינים שטרם מלאו להם 14 ואיומים עליהם.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד ליאת פלג, הקטין בן ה-12 היה מיודד עם בנו של הנאשם ונהג להגיע פעמים רבות לבית משפחת הנאשם ואף ללון שם. הנאשם התיידד עמו, צירף אותו לבילויים שונים עם המשפחה, ואף לנופש אליו נסעה משפחת הנאשם. בהזדמנויות שונות, רכש המשיב מתנות עבור הקטין, וכן נהג לשוחח עמו ולהתכתב עמו בהודעות טקסט בתדירות גבוהה, ובאופן הזה קנה הנאשם את אמונו של הקטין ואת אהבתו.

בכתב האישום מואשם הנאשם כי ביצע בקטין שורה ארוכה של מעשי סדום ומעשים מגונים, חלקם שלא בהסכמה. במספר הזדמנויות, איים הנאשם על הקטין באומרו כי יפרסם ברבים תמונות שישנן ברשותו, בהן נראה הקטין עירום ובמצבים אינטימיים עם הנאשם. בנוסף, בשתי הזדמנויות, ביצע המשיב מעשים מגונים שלא בהסכמה בחבר נוסף של בנו, אף הוא קטין שטרם מלאו לו ארבע עשרה שנים. הפרקליטות בקשה להאריך את מעצרו וציינה כי לאחר שנעצר בסוף חודש מרץ האחרון, ניסה ליצור קשר עם הקטין כדי "לדבר אודותיו דברים טובים", עם המשטרה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן