Skip to content

תאונת פגע וברח: הנהג הסגיר עצמו למשטרה הפלסטינית

רוכב אופניים (47) נפגע במהלך טיול עם חברים ליד היישוב חריש. הרכב הפוגע נמלט לכיוון השטחים ואותר לאחר מכן ועליו סימני פגיעה. נהג הרכב הסגיר עצמו לידי המשטרה הפלסטינית. משטרת איו"ש פועלת להסגרתו לידיה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תאונת פגע וברח – גבר בן 47, רוכב אופניים, נהרג הבוקר (שני) בתאונה ליד היישוב חריש. על פי החשד, נמלט בעל הרכב הפוגע בכביש המוביל מחריש לכיוון קציר. מכוניתו של הפוגע נמצאה בכפר סמוך למחסום ריחן, בצפון השומרון, כשעליו סימני פגיעה. הנהג נמלט וככל הנראה הסגיר את עצמו לידי המשטרה הפלסטינית. במשטרה מנהלים מגעים עם הרשות הפלסטינית כדי להביא להעברתו של הנהג לישראל לצרכי חקירה. חוקרי מחוז ש"י בוחנים את הרכב וממשיכים בחקירת המקרה.

הבוקר יצאו שלושה חברים לרכיבה על אופניהם ובמהלך הרכיבה הבחינו כי אחד מהם, שרכב לפניהם, נעלם. הם החליטו לחזור על עקבותיהם ולחפשו. במהלך החיפוש גילו את אפניו המרוסקים ואת החבר מוטל פצוע קשה בין השיחים לצד הדרך. הם הזעיקו את מד"א ואת המשטרה. ממד"א נמסר כי "הבוקר ב-08:04 נמסר למד"א מרחב שרון על רוכב אופניים, שככל הנראה נפגע מרכב בכביש המוביל מהישוב חריש לכיוון קציר. פרמדיקים של מד"א ביצעו פעולות החייאה שבסופן קבעו את מותו של הגבר, כבן 40, שככל הנראה נמצא במקום מספר שעות".

ביום שישי אירעה תאונת "פגע וברח" ברחוב יפת שביפו. בתאונה נדרסו גבר כבן 40 שנפצע קשה בתאונה, ואישה, גם היא כבת 40, שנפצעה בינוני-קשה. האישה נמצאה מוטלת מספר מטרים מהגבר. כוחות משטרה גדולים פתחו בסריקות אחרי הרכב הפוגע, שנמלט מהמקום. בתוך שעות אחדות נמצא הרכב החשוד, ומספר צעירים נעצרו בעת שניסו לפי החשד להעלים ראיות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן