Skip to content

רז הימן והלל סגל מנבחרת פוינטר יוצאים מחר לראלי יוון

הצוות הישראלי יתחרה לאורך 1,650 ק"מ במירוץ כוכב. זו הפעם ה-18 של רז וה-13 של הלל בראלי בינלאומי. כמו כן ישתתפו עוד שני כלי רכב וארבעה אופנועים ישראליים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רז הימן והלל סגל, מצוות 'פוינטר', נהגי השטח הבכירים והמעוטרים ביותר בישראל, זוכי פרס שרת התרבות והספורט לספורטאים מצטיינים ב -2009, יצאו ברכב T1.2 (רכבי אב טיפוס מבנייה עצמית בעל מנוע דיזל) שהוכן על ידם במשך תקופה ארוכה למרוץ, והשתתפו במרוצים האחרונים בישראל כחלק מההכנות והבדיקות לקראת הראלי.

את הראלי הקודם שבו השתתפו, ראלי בלקן, סיימו במקום השני אחרי קרב קשה לאורך שבוע עם צוות בולגרי. לפני כן השתתפו בראלי דקאר בדרום אמריקה, אותו סיימו במקום הראשון של הרוקיס (אלו שזו הפעם הראשונה שלהם במירוץ) ובמקום ה-25 הכללי והמכובד.

הרכב הצהוב של הצמד הישראלי הוא אב טיפוס מבנייה עצמית בעל שלדת צינורות עליה הורכבו מכלולים מכניים של מיצובישי פג'רו. לרכב מנוע טורבו של BMW בנפח של 3000 סמ"ק 6 צילנדרים ו-250 כ"ס עם מחשב בעל תוכנת מרוצים מיוחדת. צריכת הדלק תעמוד על כ-3.5 ק"מ לליטר בזמן המרוץ. משקל עצמי 1980 ק"ג, מערכת הרמה עצמית הידראולית מובנית, מידות הרכב: אורך 4.2 מטר, גובה 2 מטר, רוחב 2 מטר.

הצהובה של רז והלל (צילום דני בר)

פוינטר, חטיבת האיתור והשבת כלי רכב גנובים מקבוצת שגריר בע"מ, ממשיכה במסורת התמיכה בספורט המוטורי בישראל.
פוינטר נותנת חסות ראשית ומממנת את יציאתם של רז הימן והלל סגל אשר משתתפים בפעם הראשונה בראלי יוון. הראלי יעבור בחלק מהאתרים היפים ביותר וההיסטוריים של המדינה.

מדובר בראלי הבינלאומי ה-18 במספר של רז וה-13 של הלל אשר יוזנק מ-NAFPAKTOS בקונספט של מירוץ כוכב. נותני חסות נוספים: UPS ישראל, טלפארמה, גילת לווינים וקולומביה. בנוסף יוצא למירוץ ניצן שקל מצוות טלפארמה. עד היום השקיעה פוינטר כמיליון שקל בצוות של רז והלל.

ראלי מרתון יוון 2013 יימשך לאורך כ-1,650 ק"מ, כש- 1,200 ק"מ מהם יהיו מדודים ב-11 סטייג'ים ובמשך 6 ימים בהם יתחרו, אופנועים, טרקטורונים ורכבים. בראלי ישתתפו רוכבים מ-14 מדינות באירופה ובנוסף צוותים מטורקיה והצוותים מישראל. הראלי כאמור יעבור בחלק מהאתרים היפים ביותר וההיסטוריים של המדינה, בין היתר באולימפיה, שהייתה מתחם מקודש וערש המשחקים הספורטיביים "האולימפיים". הם יעברו גם בלפנטו שהיתה זירת קרב ימי במאה 16, דלפי שהייתה מקום מושבו של האורקל מדלפי ועוד.

הלל סגל – נווט הצוות, בן 64, עצמאי, מנהל מוסך ליוגב השתתף ב'באחה 1000 מקסיקו, 'פריז-איסטנבול', 'פריז-דקאר' (3 פעמים), ראלי הפרעונים (4 פעמים), ראלי "דרך המשי" (פעמיים מקום ראשון), דקאר דרא"מ (מקום ראשון ברוקיס), ראלי בלקן (מקום 2).

רז הימן– נהג הצוות בן 49, עצמאי, משווק מכשירי ניווט – השתתף בראלי הפרעונים (6 פעמים), ראלי טוניס (פעמיים), ראלי איחוד האמירויות, ראלי מרוקו (פעמיים) ופריז-דקאר, ראלי דרך המשי (פעמיים מקום ראשון), באחה 1000 מקסיקו, דקאר דרא"מ (מקום ראשון ברוקיס), ראלי בלקן (מקום 2).
נבחרת פוינטר תקבל תמיכה מצוות שיורכב מויקו אסולין.

אילן גולדשטיין, מנהל פוינטר מציין כי "עד היום השקיעה פוינטר כמיליון שקל בצוות של רז והלל. אין ספק שמדובר בצוות הטוב ביותר בישראל. הספורט המוטורי שזוכה להישגים חסרי תקדים בעולם לא מקבל את התמיכה הראויה והליווי מהגופים הרשמיים במדינה. יש לנו שגרירים מצוינים שמביאים כבוד למדינה ונושאים בגאווה את דגל ישראל כל פעם מחדש על הפודיום – דבר שזוכה להתעלמות לא מוסברת", הוסיף גולדשטיין.

רז הימן מנבחרת "פוינטר" מציין, כי "כל מירוץ הוא אתגר בפני עצמו ומבחן סיבולת לצוות ולכל אנשי הסיוע. אסור לנו להיות שאננים כיוון שחובת ההוכחה שוב עלינו וזה לא משנה באיזה ראלי אנו מתחרים. אנו מגיעים רעבים מאוד למירוץ ורוצים כמובן לנצח ולקטוף את המקום הראשון בקטגוריה. אנו מודים לנותני החסות שלנו שמשקיעים בנו כבר כשמונה שנים ברציפות ונותנים בנו אמון שנה אחר שנה, מירוץ אחר מירוץ, דבר שאינו טריוויאלי בנוף המקומי".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן