Skip to content

"חברים" חוזרים? ממש לא

השמועות על שובם של "חברים" היו מוקדמות. מפיקת הסדרה, מרת'ה קאופמן, מכחישה את הפרסומים לפיהם הסדרה אמורה לחזור ב-2014
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
לפעמים חלומות מתגשמים. "חברים"

מאז שירדה מהמרקע בשנת 2004, מעריצי "חברים" דרשו לראות איחוד. בתשע השנים שחלפו מאז עלו וירדו שמועות על סרט המבוסס על הסדרה (סטייל "סקס והעיר הגדולה"), על מפגש איחוד של כל השחקנים, או על ספיישל איחוד של הסדרה, שממשיך כמעט מאיפה שהסדרה עצרה.

זה לא קרה, אבל ששת הכוכבים של הסדרה – ג'ניפר אניסטון, קורטני קוקס, ליסה קודרו, מאט לבלאנק, מאתיו פרי ודייויד שווימר, הקפידו להפציע לתפקידי אורח בפרוייקטים אחד של השני.

השבוע, נראה, שכל החלומות שלנו, המעריצים, אולי סוף סוף עומדים להתגשם: לפי הידיעות שפורסמו רשת NBC  אישרה כי הסדרה תחזור לאיחוד בשנת 2014. לא מדובר בסרט, וגם לא בספיישל חג ההודיה, אלא בעונה שלמה, לא פחות ולא יותר.

הכל ספינים. כוכבי "חברים". צילום: ויקיפדיה

עיני העולם היו נשואות השבוע אל השישה, בשאיפה שכולם יקבלו בחיוב את ההצעה ויקפצו על ההזדמנות. אגב, כאשר ההצעה לאיחוד עלתה בעבר, השמועות אמרו שמי שהפילה את העסק היתה ג'ניפר אניסטון, שהקריירה שלה היא אולי המשגשגת ביותר מבין כולם, אבל הפעם, לעומת ניסיונות קודמים, יש משב של תקווה באוויר.

לפי הפרסומים מקורות פנימיים ב-NBC מסרו לאתר Hollywood.com, שהפעם אניסטון היתה הראשונה להסכים, שכל השישה הביעו עניין בפרוייקט, ושכרגע מתנהל משא ומתן. על פי אותם מקורות, כל אחד מהשחקנים יקבל 5 מיליון דולר לפרק – התקדמות מרשימה מה-1.3 מיליון שקיבלו לכל פרק בעונה העשירית (גובה שיא למשכורות בסדרת אנסמבל).

אבל אחרי יומיים של פרסומים, שמועות והכחשות, התברר שהכל ספינים. מפיקת הסדרה, מרת'ה קאופמן, הודיעה שבשלב זה "חברים" לא חוזרים. אבל אפשר להמשיך לחלום. לפעמים חלומות מתגשמים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן