Skip to content

בצריכה מתמדת: מוצרים חדשים לחיים

ממוצר חדש להגנה מפני יתושים המיועד לטיולים, דרך תיקים העשויים משלטי חוצות וכלה בג'ל גילוח טבעי • המדור מביא חמישה מוצרים חדשים שאולי תרצו להכיר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

[related-posts title="עוד בצריכה מתמדת"]

ההצעה: ללכת עם תיקים חד פעמיים

המציעה: ברעם פרסום מקורי

מה זה אומר? ליין של תיקים ויומנים העשויים משלטי חוצות ממוחזרים

מה אנחנו אומרים? אנחנו אוהבים את הרעיון והביצוע שלו – לקחת שלטי חוצות ישנים ולהפוך אותם לתיקים ויומנים. יש בזה שני דברים טובים – גם שמירה על הסביבה וגם ייצור של מוצרים שגם א יש דומים להם, אף אחד לא נרה בדיוק אותו דבר. הסדרה כוללת תיקים בגדלים שונים לשימושים שונים וזה שניסינו היה חזק ועמיד דיו גם לשאת משקלים כבדים, גם אם ידית הנשיאה לא היתה מהרכות במיוחד.

המחיר: 60-300 שקל, להשיג ב-CITY PRESS BARAM בתל אביב וב-03-7659613.

הציון: [rating=5]

ההצעה: לישון על המזל שלך (אם את/ה מזל דגים)

המציעה: אירופלקס

מה זה אומר? מיטת נוער, מזרן וכריות נוי לבני מזל דגים

מה אנחנו אומרים? החברה השיקה את ליין המוצרים הממותג עם הסמלים הקשורים למזל דגים או כאלה שיש בתוכם דגים. מתוך הליין ניסינו את כרית הנוי, שבאופן טבעי, עדיף שתקנו אותה עם המיטה או המזרן ולא בפני עצמה, שכן קשה לחבר אותה לסגנון עיצובי אחר. הכרית נמכרת בצורות מלבן, אליפסה או צורה מוארת, והכרית האליפטית שניסינו היתה נוחה מאוד, עשויה ככל הנראה ויסקו, מה שמאפשר לה לחזור בקלות לצורתה המקורית.

המחיר: 295-465 שקל, להשיג בסניפי הרשת.

הציון: [rating=3]

ההצעה: להרחיק את היתושים

המציעה: נוברטיס קונסיומר ישראל

מה זה אומר? פנגד-תוש מבית פנסטיל ג'ל

מה אנחנו אומרים? ליין המוצרים המרחיקים יתושים התרחב עם המוצר החדש, המשלב מגבונים אישיים עם אותו חומר שהיתושים לא אוהבים להתקרב אליו. האריזה מוחה לנשיאה ובעת הצורך לקריעה, והמטלית מורחת בקלות את החומר ומרחיקה היטב את היתושים לכל הלילה. הבעיה טמונה בהנחיה לרחוץ את הידיים לאחר המריחה – זה הגיוני, כדי למנוע מהחומר להכנס לעיניים, אך אם כך איך נמרח את גב כפות הידיים, מקום שהיתושים אוהבים במיוחד?

המחיר: 29.9 שקל ל-15 יחידות, להשיג ברשתות הפארם, קופות החולים ובתי מרקחת פרטיים.

הציון: [rating=3]

ההצעה: לנקות את העור ולהוסיף לו לחות לזמן ארוך

המציעה: Crêma

מה זה אומר? תחליב הרחצה Crêma Total Moisture

מה אנחנו אומרים? תחליב הרחצה החדש מגיע באריזת שפופרת, שהיא לטעמנו פחות נוחה לשימוש בזמן הרחצה בהשוואה לבקבוק עם משאבה. המוצר מכיל רכיבים המנקים היטב את העור ומותירים אותו לח ונעים למגע. הוא לא יחליף קרם לחות למי שנוהגת למרוח על העור שלו קרם, אך בהחלט ישפר את מצבו למי שהעור שלו סובל מיובש קל, ולאחר זמן מה גם יגמיש מעט את העור. העמידות של תוספת הלחות, בכל אופן, לא הגיעה ל-24 שעות.

המחיר: 25 שקל ל-380 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם, רשתות השיווק וחנויות מובחרות.

הציון: [rating=3]

ההצעה: לגלח את עור הפנים בטבעיות

המציעה: ל'אוקסיטן

מה זה אומר? ג'ל גילוח מסדרת CADE

מה אנחנו אומרים? ג'ל הגילוח עושה עבודה יעילה וטובה – הוא מרכך את הזיפים ומאפשר גילוח קל ויעיל. יש בו חומרים טבעיים כיאה למסורת עליה בנויה החברה, מה שאומר שעור פנים רגיש עשוי שלא להגיב אליו טוב במיוחד. עם זאת, הוא אינו מכיל רכיבי מבוססי נפט, וחלק מרכיביו אורגניים. מכאן גם המחיר שלו.

המחיר: 90 שקל ל-150 מ"ל

הציון: [rating=4]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן