Skip to content

נמשכת חקירת הפיגוע בבוסטון; הוחרם מחשב של אחות המחבלים

האחות משתפת פעולה עם החקירה ועל ביתה הוצב משמר קבוע
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
כך זוהו השניים. טמרלן וג'וחאר צרנאייב מתועדים במצלמות האבטחה שהיו מותקנות באזור קו הסיום של מרתון בוסטון (מקור: ויקימדיה).

האף.בי.איי החרים הלילה מחשב שנתגלה בבית אחותם של שני המחבלים שביצעו את הפיגוע במרתון בוסטון.

במשטרה מסרו כי האחות, איילינה צרנאייבה, משתפת פעולה עם החקירה וכי הייתה "שבורת לב, מופתעת ונסערת", הגם שפומבית אמרה לכתבים כי אינה בטוחה שההאשמות נגד שני אחיה נכונות. לדבריה, לא היה מגע בינה לבין השניים כבר שנים אחדות. 

סוכנים פדרליים ערכו חיפוש בבית ויצאו עם מחשב ומוצרי אלקטרוניקה אחרים. קצין המשטרה מייקל אינדרי מסר, כי  המטרה העיקרית של החיפוש הייתה לוודא כי לא היה קשר בין שני המחבלים לבין אחותם. 

מוקדם יותר באותו יום מסרה האחות לעיתונאים שהגיעו לביתה בניו ג'רזי, כי היא משתתפת בצערן של המשפחת שאיבדו את יקיריהן "באותו אופן בו איבדתי אני את יקירי". "כואב לי על כל מי שנפגע", אמרה. על אחיה, טמרלן צרנאייב, שנורה למוות בקרב יריות שניהל מול אנשי המשטרה מחוץ לבוסטון, אמרה: "הוא היה אדם נפלא. חשבתי שאני מכירה אותו. מעולם לא העליתי על דעתי שיעשה דבר כזה. הוא היה אדם טוב לב ואוהב. השוטרים קיפדו את חייו בדיוק כפי שקיפד הוא את חיי אחרים, אם כל זה בכלל נכון. אף אחד אינו יודע את האמת. אין לי מושג מה נכנס בו".

אינדרי מסר כי האישה משתפת פעולה עם האף.בי.איי. "ליבה שבור, היא מופתעת ונרגזת כמו כולנו", אמר. ויקי קולון, אישה שהציגה את עצמה כחברתה של איילינה, סיפרה דברים שונים מעט על אישיותו של אחיה הגדול. לדבריה, הוא נהג להכות אותה תכופות. קולון מסרה כי פגשה את שני האחים כשנסעה לטייל במסצ'וסטס לפני מספר שנים. לדבריה, האח הצעיר ג'וחאר היה שקט מאוד.

המשטרה מתכוונת לקיים מעקב ומשמר קבוע סביב ביתה של איילינה. לא התקבלו שום איומים על חייה, אך השלטונות מודאגים שבעתיד יתבצעו ניסיונות לפגוע בה.

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן