Skip to content

טורניר לוד: עוליאל בגמר מול רוזנבאום, וולף מול מאקארובה

השבוע נערכת בלוד תחרות הטניס ה-TE הבינלאומית לגילאי 16, ע"ש מרג'ורי שרמן. בשבת הושלמו משחקי חצי הגמר, שהתחילו בשעת בוקר מוקדמת והספיקו להסתיים לפני רדת הגשמים באזור. היום (ראשון), החל משעה 14:00,  יתקיימו משחקי הגמר בהם ישתתפו שלושה ישראלים ביחידים. בבנים, ישי עוליאל בן ה-13 גבר בחצי הגמר על שחר אלבז בן ה-16 עם 6:7,4:6. […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

השבוע נערכת בלוד תחרות הטניס ה-TE הבינלאומית לגילאי 16, ע"ש מרג'ורי שרמן. בשבת הושלמו משחקי חצי הגמר, שהתחילו בשעת בוקר מוקדמת והספיקו להסתיים לפני רדת הגשמים באזור. היום (ראשון), החל משעה 14:00,  יתקיימו משחקי הגמר בהם ישתתפו שלושה ישראלים ביחידים.

בבנים, ישי עוליאל בן ה-13 גבר בחצי הגמר על שחר אלבז בן ה-16 עם 6:7,4:6. עוליאל פתח עם שתי שבירות בדרך ל-0:3, אבל אלבז שבר ושמר – וצמצם ל-2:3. בארבעת המשחקונים הבאים כל אחד מהשניים שבר פעמיים ושמר פעמיים, עד שבמשחקון האחרון עוליאל שמר על ההגשה בדרך ל-4:6.

המערכה השניה החלה באופן צמוד כבר מהפתיחה. זה התחיל עם שבירות הדדיות, עד שעוליאל שמר על ההגשה בדרך ל-2:4. אלבז השיב עם שלושה משחקונים ועלה ליתרון 4:5, אבל עוליאל נשאר רגוע, שמר ל-5:5 והמשיך עם שבירה ל-5:6. במשחקון הבא אלבז שבר והשווה ל-6:6.

את שובר השוויון עוליאל פתח טוב ועלה ל-0:2 ו-3:5. אלבז לא נשבר, זכה בשלוש נקודות וכבר הוביל 5:6, רק מרחק נקודה מזכייה במערכה. במצב הרגיש עוליאל נשאר איתן, זכה בשלוש נקודות רצופות – ורשם ניצחון נוסף עם 6:8 בשובר השוויון.

במשחק הגמר יפגוש עוליאל את אריה רוזנבאום, שניצח 3:6,4:6 את תומר שילה. במערכה הראשונה שילה אמנם עלה ל-2:4, אבל רוזנבאום המשיך עם ארבעה משחקונים רצופים בדרך ל-4:6. במערכה השניה רוזנבאום שוב זכה בארבעה משחקונים בדרך ל-0:4, ולאחר מכן עלה ל-1:5 ו-3:6.

בבנות, אביטל וולף העפילה לגמר לאחר שניצחה 2:6,4:6 את ענבר כהן. במערכה הראשונה וולף עלתה ל-1:3, אולם כהן השוותה ל-3:3. בשלושת המשחקונים הבאים השתיים שברו את ההגשות, ובמשחקון האחרון וולף שמרה על ההגשה, וניצחה 4:6.

המערכה השניה נפתחה עם שבירות הדדיות עד למצב של 2:3, בו שמרה וייסבוך על ההגשה ועלתה ל-2:4. וייסבוך הצליחה להמשיך במומנטום גם בשני המשחקונים האחרונים ועם שבירה ושמירה עלתה ל-2:6. בגמר תפגוש וייסבוך את טטיאנה מאקארובה מרוסיה שניצחה 2:6,4:6 את נעה לסרי.

בגמר הזוגות (היום, לא לפני 16:30) יתמודדו בבנים עידן בקשי ושחר אלבז מול אריה רוזנבאום ותומר שילה. בבנות, שלי קורליצקי ואביטל וולף ישחקו מול טטיאנה מאקארובה ואילנה טטרואשווילי.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן