Skip to content

ישראל הביסה את דנמרק 3-46 בראגבי

הניצחון שיפר מאוד את סיכויי הנבחרת לעליית דרג באירופה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נבחרת ישראל הביסה הערב את נבחרת דנמרק 3-46 ותקעה יתד חזק בראשות הבית. המאמן רענן פן: "הכל עבד היום לפי התוכנית". נבחרת ישראל מסיימת במאזן מושלם את הסיבוב הראשון בבית 2B, עם 19 נקודות מתוך 20 אפשריות, והיא מועמדת חזקה לעליית דרג נוסף בעונה הבאה. 1000 צופים אמיצים הגיעו לוינגייט למרות מזג האוויר.

כבר מהפתיחה היה ברור שיש נבחרת אחת שרוצה יותר. הנבחרת הישראלית התיישבה על קו הטריי הדני, והפעילה לחץ כבד על מנת לשבור את הגנת האורחים. הנקודות הראשונות  היו של ויטאלי פרימק, הבועט של ישראל, שבדקה ה-12 העלה את הנבחרת ליתרון 0-3. בדקה ה-20 הגיע הטריי הישראלי הראשון. פריצה של הקו הישראלי הביאה לטריי של יוני רדשקוביץ. המרה מוצלחת של פרימק הביאה ליתרון 0-10 לישראל. הנבחרת הדנית צמצמה עם בעיטת עונשין בדקה ה-15 (3-10). אבל הנבחרת הישראלית לא הרפתה. בדקה ה-20 האח הגדול מודי רדשקוביץ הצטרף לחגיגה. טריי מרהיב, לאחר לחץ חלוצים העלה את הנבחרת הישראלית ליתרון 3-17. עוד טריי של איתן המפריז רגע לפני השריקה למחצית קבע את התוצאה על 3-24 עם השריקה.

השיטפון הישראלי המשיך גם במחצית השנייה. סטאס גורטובוי, מתן ברוש, יונתן קפלן וגיא מטיסיס הצטרפו לחגיגה. יחד עם בעיטות המרה מוצלחות של ויטאלי פרימק, קבעו השחקנים בכחול לבן את תוצאת המשחק על 3-46 ענק לנבחרת ישראל, מקום ראשון בבית הישראלי ומסר ברור אחד – הרוגבי הישראלי באירופה ובגדול.

שאפו ענק מגיע ל-1000 אוהדי רוגבי, לוינגייט למרות מזג האויר הקשה ודחפו את הנבחרת הישראלית קדימה. יש רוגבי בישראל, ויש קהל לרוגבי ישראלי. בעוד כחודש תתקיים בישראל אליפות אירופה לרוגבי שביעיות. אחרי הצהרת הכוונות הישראלית של השבועיים האחרונים הנבחרת הישראלית היא אחת מהמועמדות להעפלה לדרג העליון באירופה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן