Skip to content

קרטון שניצל קפוא נפל על העובדת שהוכרה כנכה פוסט טראומטית

עובדת הגישה תביעה נגד אסם, לאחר ש קרטון מארזי שניצל קפוא נחת על ראשה. כתוצאה מפגיעה זו נקבעה לה נכות פסיכיאטרית בגובה 10% בשל פוסט טראומה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עובדת הגישה תביעה נגד אסם, לאחר שקרטון מארזי שניצל קפוא נחת על ראשה. כתוצאה מפגיעה זו נקבעה לה נכות פסיכיאטרית בגובה 10% בשל פוסט טראומה

תביעה לא שגרתית הוגשה בימים אלה לבית המשפט. על ידי עובדת של חברת אסם, שנחת עליה קרטון של מארזי שניצל תירס קפוא, והיא אובחנה כסובלת מנכות פסיכיאטרית בגובה 10% כתוצאה מהתאונה. הנכות הפסיכיאטרית נקבעה לעובדת בנוסף לנכות אורטופדית כתוצאה מפגיעת ראש וצוואר בעקבות החבלה.

תיק מהמקפיא. עו"ד קאופמן

על פי כתב התביעה, שהוגש באמצעות עו"ד ענת קאופמן, בתאריך 14.6.2009, נדרשה העובדת להוציא סחורה מאחד המדפים העליונים במקפיא. לצורך כך היא נעזרה באחד המחסנאים. לפתע נפל אחד הקרטונים – שהכיל מארזי שניצל תירס קפוא ופגע בראשה. היא עצמה ישבה בכיפוף על מנת  לסדר את שאר הסחורה אשר היתה מונחת על הריצפה.  כתוצאה מכך נפגעה העובדת בראשה, בצווארה ובעצם הזנב.

לאחר התאונה פונתה התובעת לקופת-חולים ומשם הופנתה לביה"ח "מאיר" בכפר-סבא, שם קיבלה טיפול רפואי ראשוני, עברה סדרת בדיקות וצילומים ובמהלכה אובחן כי היא סובלת מחבלת ראש וצוואר. לאחר מכן שוחררה התובעת מביה"ח לביתה עם המלצות למנוחה, טיפול תרופתי, קומפרסים קרים לצוואר, שימוש בצווארון לקיבוע הצוואר והוראות להמשך טיפול ומעקב רפואי.

מאז התאונה סובלת התובעת מכאבי ראש וסחרחורות, כאבים ומגבלות תנועה חמורים בצוואר המקרינים לשתי הידיים, כאבים ומגבלה בתנועות הכתף מימין, ובעיקר כאבים וחולשה ביד ימין אשר המקשים על התובעת לאחוז בחפצים. בנוסף סובלת התובעת מכאבים בגב תחתון ועצם הזנב עם הקרנה לרגל שמאל, קושי בישיבה ממושכת ובכיפוף. זאת ועוד, בעקבות התאונה סובלת התובעת מנדודי שינה וסיוטים, ממצב רוח ירוד, סף גירוי נמוך, ירידה בתפקוד, עייפות, בוכה כל הזמן, מסתגרת בבית, סובלת מחרדות ופחדים. התובעת אובחנה כסובלת מ-P.T.S.D.

מומחה לפסיכיאטריה ופסיכותרפיה שבדק את התובעת ביום 6.11.2011 קבע בחוות דעת רפואית משפטית, כי נותרו לתובעת בעקבות פגיעותיה בתאונה 10% נכות לצמיתות בתחום הפסיכיאטרי .

בנוסף, התובעת טוענת כי נותרה לה נכות רפואית גם בתחום האורטופדי, אך אין ידה משגת לממן חוות  דעת מומחים רפואיים בשל מצבה הכלכלי. בנסיבות אלו מתבקש בית המשפט למנות מומחה רפואי מטעמו בתחום האורטופדי ולחלופין להאריך את מועד הגשת חוות הדעת מטעמה. בגין הנזקים שנגרמו לה עד כה תובעת העובדת  310 אלף שקל ואת אומדן נזקי העתיד, הכולל כאב וסבל והפסדי השתכרות, מותירה התובעת לקביעת בית המשפט.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן