Skip to content

גברים צורכים בטיסה פי שניים יותר אלכוהול מנשים

כך מתברר מסקר מקיף שביצעה חברת בריטיש איירווייס. נשים אורזות תיק לטיסה במשך שעה (לפחות). גם נשים וגם גברים אוהבים לשוחח בזמן הטיסה. 41% מהגברים ו-38% מהנשים ישנים בחלק מהטיסה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
גברים אוהבים לשתות אלכוהול בטיסה
גברים אוהבים לשתות אלכוהול בטיסה

חברת התעופה בריטיש איירווייס ביצעה סקר מקיף בקרב נוסעיה, ביניהם 848 גברים ו-1,127 נשים מצרפת, פולין, הולנד, גרמניה, איטליה ומדינות נוספות. על פי הסקר גברים צורכים פי 2 יותר אלכוהול מנשים, 26% מהגברים השיבו שהם אוהבים לשתות אלכוהול במהלך טיסות לעומת 13% הנשים. לעומת זאת, 32% מהנשים מביאות אוכל ושתייה איתן למטוס לעומת 22% מהגברים.

נשים אורזות לאט

הסקר מצא כי ל-35% מהנשים לוקח מעל שעה לארוז תיק לטיסה לעומת רק 19% מהגברים. לעומתם, 37% מהגברים אורזים תיק טיסה בפחות מחצי שעה, ורק 24% מהנשים. יחד עם זאת, נמצאה התפלגות זהה בקרב נשים וגברים באשר להעלאת תיקים נוספים למטוס: 3% לא מביאים עימם תיק למטוס בכלל, 83% מביאים עימם תיק אחד וה-13% הנותרים מתפנקים עם תיק נוסף.

נשים וגברים מבזבזים שווה בדיוטי פרי

61% מהנשאלים אמרו שהם מוציאים כסף בחנויות הדיוטי. אולם הקלישאה לפיה נשים מבזבזות יותר כסף בדיוטי פרי התבררה כלא נכונה. הסקר מצא כי ההתפלגות בין גברים ונשים הייתה זהה!
כאשר נשאלו מה מעצבן אותם בטיסות נמצאה התפלגות זהה של 46% מהגברים והנשים שהשיבו כי הם שונאים להוציא כסף על אוכל ושתייה בטיסות.

הקלישאה לפיה נשים מבזבזות יותר בדיוטי פרי התבררה כלא נכונה (צילום: דוד שי, ויקימדיה)
הקלישאה לפיה נשים מבזבזות יותר בדיוטי פרי התבררה כלא נכונה (צילום: דוד שי, ויקימדיה)

אוהבים לקרוא בטיסה

גברים ונשים חולקים בילויים דומים במשך הטיסה, הרוב המוחץ של הנשאלים מעדיפים לקרוא במהלך הטיסה (76% מהגברים ו- 81% מהנשים), את יתרת הזמן רובם מקדישים לשינה (41% מהנשים ו- 38% מהגברים). גם נשים וגם גברים נהנים משיחה עם נוסעים אחרים בטיסה (29% מהנשים לעומת 27% מהגברים) וממשחק באייפד (24% מהנשים ו- 26% מהגברים). גברים (68%) ונשים (70%) מגדירים נוסעים מרעישים כתופעה המעצבנת ביותר שיכולה לקרות במהלך טיסה.

עוד נמצא כי 30% מהגברים נוסעים למטרות עסקים לעומת 15% מהנשים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן