Skip to content

כתובת נאצה רוססה על קיר בית כנסת בקרית מלאכי

הבוקר גילו מתפללים את הכתובת "יהווה בן זונה" ועליה צלב בכניסה למקום. במהלך החקירה התגלו כתובות זהות נוספות ברחובות סמוכים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כתובת נאצה רוססה הלילה (שלישי) על קירות בית כנסת  אברהם אטיאס ברחוב סן-דייגו בקרית מלאכי. מתפללים שהגיעו לתפילת בוקר גילו את הכתובות בהן נכתב: "יהווה בן זונה", מתחת לצלב. משטרת קריית מלאכי בראשות מפקד התחנה, סגן ניצב מוטי שייף, פתחה בחקירה.

לדברי שייף, המשטרה רואה מעשה זה בחומרה רבה "ובהתאם לכך יושקעו משאבים  לאתר את המבצעים ולהביאם לדין".  מתפללי בית הכנסת החלו מיד לנקות ולהסיר את הכתובות מהקירות. תוך כדי כך נתגלו ברחובות סמוכים כתובות זהות.

הכתובות על קיר בית הכנסת. (צילום: משטרת מרחב לכיש)
הכתובות על קיר בית הכנסת. (צילום: משטרת מרחב לכיש)

יצוין כי בקריית מלאכי קיימת זה זמן מתיחות קשה בין עדות שונות. עדת עולי אתיופיה זוכה ליחס משפיל מצד תושבים בעיר ולפני שנה פורסמו בעיר קריאות לא למכור או להשכיר לאתיופים דירות בעיר.

לפני כחודש רוססו מספר צלבי קרס בשדרות ירושלים וברחוב עזה ביפו. ליד חלק מהצלבים רוססו גם כתובות "מוות ליהודים". חודש לפני כן, נעצרו על ידי משטרת מחוז ירושלים שני צעירים ערבים בחשד שריססו כתובת נאצה על קיר בית מורשת בגין בירושלים. על המבנה רוסס בצבע אדום מגן דוד והכתובת "ראחה (לכו)" בערבית. השניים נעצרו סמוך לסינמטק בעיר ובמהלך חקירתם הודו בחשדות המיוחסים להם.

בעת משפטו של הנשיא לשעבר שהורשע באונס, משה קצב, טענו מתפללי בית הכנסת בקרית מלאכי, בו התפלל קצב עד כניסתו לכלא, שהאשמה במעשי האונס צריכה להיות מופנית אל הנשים והמתלוננות.

1 Comment

  1. שלומי סמני
    24 באפריל 2013 @ 14:58

    זו הסתה פרועה נגד עדה שלמה

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן