Skip to content

12 גברים נעצרו בחשד לפדופיליה

הבוקר פשטו שוטרים על בתי החשודים שלפי החשד נהגו לשוחח עם ילדה בת 12.5 באינטרנט ולשכנעה לשלוח את תמונותיה בעירום. מפקד מחוז מרכז: "לא תהיה כל סלחנות עם עבריינים אלו ומלוא הדין ימוצה עימם. כל מי שעוסק בפעילות שפלה שכזו, עליו לדעת שידה הארוכה של המשטרה תגיע לאזורים החשוכים ביותר"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

12 בני אדם נעצרו לפנות בוקר (רביעי) על ידי שוטרי יחידת ההונאה של מחוז מרכז, בחשד למעשי פדופיליה בהם מעורבת ילדה בת 12. החשודים נעצרו בעקבות הגשת תלונה של הורי הילדה, שגילו כי בתם מקיימת קשרים בעלי אופי מיני באמצעות האינטרנט עם מספר רב של גברים.

פשיטה משטרתית (צילום ארכיון: אור מני, משטרת ישראל)
פשיטה לילית (צילום ארכיון: אור מני, משטרת ישראל)

בחודש שעבר נחרדו ההורים לגלות במחשב של בתם בת ה-12 וחצי שיחות עם מספר רב של גברים, שלבקשתם גם שלחה אליהם תמונות שלה בעירום. ההורים המזועזעים גילו כי החשודים גם נהגו לפנות לילדה במגוון כינויי גנאי במהלך השיחות. במהלך חקירה סמויה שבוצעה, עוכבו מספר חשודים ונתפסו חומרים רבים ממחשביהם האישיים.

העצורים נמצאים כעת בחקירה אינטנסיבית ויובאו היום להארכת מעצר. מפקד מחוז מרכז, ניצב בנצי סאו, אמר כי המשטרה לא תגלה סלחנות נגד עבריינות כלפי קטינים. "לא מדובר במבצע של  'זבנג וגמרנו'. מדובר כאן בסדרה שיטתית של מבצעים משטרתיים, שנועדו לחשוף עבריינים מסוכנים אשר קורבנותיהם הם ילדים ובני נוער תמימים. לא תהיה כל סלחנות עם עבריינים אלו ומלוא הדין ימוצה עימם. כל מי שעוסק בפעילות שפלה שכזו, עליו לדעת שידה הארוכה של המשטרה תגיע לאזורים החשוכים ביותר – גם אם מדובר באינטרנט", אמר הניצב.

סאו הוסיף: "במקביל אני פונה לכל הורה ומבקש ממנו להיות קשוב ואחראי לפעילות של ילדיו גם ברשת, ואם יש חשד אנו מבקשים לא להסס ולדווח למשטרה על כל מקרה חריג".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן