Skip to content

בצריכה מתמקדת: יוצאים לטייל

האביב הגיע ויחד איתו עונת הטיולים • המדור מתגייס למשימה ונותן ציונים למותג חדש של מזוודות בצד ערכת עזרה ראשונה לשטח • עוד במדור: מגב, מכסה לפתח הביוב ומפסקי חשמל, כולם חדשים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

[related-posts title="עוד בצריכה מתמדת"]

ההצעה: לטפל טיפול ראשוני בפציעות ובפגיעות גוף

המציעה: Life

מה זה אומר? תחת מותג הבית השיקה רשת סופר-פארם ערכת עזרה ראשונה, הכוללת 8 פדי כוהל, משולש לקיבוע, פלסטר בגליל 1.2 ס"מ, 3 אגדים מתמתחים, שקית כדורי צמר גפן, 2 פדים סטריליים, זוג כפפות לטקס, מספריים, 20 פלסטרים בקופסא, פינצטה, 3 סיכות ביטחון, פנס, סוללות ודף הוראות עזרה ראשונה.

מה אנחנו אומרים? אנחנו מחזיקים בגישה שכל אחד צריך ערכה מסוג זה בבית, כל עוד יודעים כמובן מה לעשות איתה. דף ההוראות עוזר במידת מה להבין מה עושים עם האלמנטים השונים, אך לא בטוח שכדאי להסתמך על הנחיות אלו בלבד. אם אתם כן יודעים מה לעשות במקרי חירום, האמצעים השונים בערכה יעזרו לכם. העובדה שכל זה מגיע בקופסת פלסטיק קשיחה המשמשת גם כפנס, מהווה יתרון לשימוש בזמן טיול או לחילופין בזמן של אסון.

המחיר: 40 שקל

הציון: [rating=5]

ההצעה: לארוז את הבגדים במזוודה

המציעה: Echolac

מה זה אומר? מותג מזוודות חדש המגיע אלינו מיפן, עם מזוודות בכל הגדלים, מטרולי ועד למזוודות גדולות המכילות 23 ק"ג ויותר. מתוכו בדקנו מזוודה גדולה על 4 גלגלים.

מה אנחנו אומרים? המזוודה החדשה שימשה אותנו בטיול ארוך שעשינו לאחרונה למרכז אמריקה. בצד היופי שלה – המזוודות נמכרות בצבעים דוגמת תכלת ואדום – היא התגלתה כנוחה מאוד. משקל המזוודה קטן מאוד – כ-3 ק"ג – עובדה מצויינת אם נוסעים למקומות רחוקים. ארבעת הגלגלים הניעו בקלות את המזוודה גם במצבי אובר-ווייט, ללא בריחה של המזוודה לצדדים בגלל המשקל שהיא נושאת. הרוכסנים חזקים ועמידים, ולמזוודה יש מנגנון נעילה מקודד מובנה. החלוקה הפנימית נוחה, עם מקום ייעודי לנעליים, תאים לניירת חשובה ותא קטן לפריטים הקטנים שקל לאבד. המותג מתחרה בסמסונייט מבחינת האיכות, והעובדה שהו זול יותר מהמותג הוותיק נותנת לו נקודת זכות.

המחיר: 349-699 שקל, להשיג בתיק התיקים.

הציון: [rating=5]

ההצעה: לנגב בקלות את רצפת הבית

המציעה: VIVIAN

מה זה אומר? מגב עשוי סיליקון עם תופסן ייעודי לסחבה.

מה אנחנו אומרים? המגב החדש אינו זול אך הוא מצליח לעמוד בציפיות. יש לו להב חד יחסית עשוי סיליקון, המקל על פעולת גריפת המים. בשלב הניקוי עם הסחבה, התופסן אכן מצליח להחזיק את הסחבה במקומה. גם אם לא נעשה בצורה מושלמת, זה עדיף על פני שימוש במגב ללא תופסן.

המחיר: 69.9 שקל, להשיג בהום סנטר.

הציון: [rating=4]

ההצעה: לכסות את פתח הביוב עם מיכסה רשת מעוצב

המציעה: TIVA DESIGN

מה זה אומר? המעצבת טיבה ליבנה השיקה ליין של מיכסה רשת, המיועד לכסות את פתח הביוב תוך שהוא פתוח חלקים, לטובת גריפת המים.

מה אנחנו אומרים? ליבנה השיקה את המוצר החדש, הנמכר ב-12 עיצובים שונים, המבטיחים להציע מענה לכל סגנון עיצובי, גם אם לא בטוח שזה אכן אפשרי. כך או כך, המוצר עצמו מתברג בקלות למקומו, מאפשר לגרוף את המים בקלות, והחומר ממנו הכל עשוי מבטיח עמידות בפני פעולת המים וחומרי הניקוי.

המחיר: 60 שקל, ניתן לרכוש בהום סנטר, ENTER, ובחנויות לעיצוב הבית.

הציון: [rating=4]

ההצעה: להתקין בבית מפסקים ושקעים מעוצבים

המציעה: ניסקו חשמל

מה זה אומר? החברה השיקה תחת המותג ניסקו סוויטץ' שלוש סדרות של מפסקים ושקעים, המתאימים לכל גודל וצורך בבית הישראלי. הייחודיות של הסדרות החדשות נובעת מהעיצוב של המוצרים. סדרתBE   עם מסגרות  דקות וחדות, וסדרת SEE עם מסגרות מעוגלות ורכות, נמכרות עם 18 גוונים במראה מבריק ומט. סדרת FEEL עשויה מחומרים טבעיים, כולל במבוק, וונגה, מייפל, עץ מולבן, זכוכית, מתכת ואלומיניום.

מה אנחנו אומרים? אנחנו אהבנו את החשיבה המדוקדקת ואת ההשקעה בפרטים הקטנים. מפסק ושקע חשמל יכולים להיות פריט נחבא אל הכלים בבית או להשתלב – בזכות ההשקה החדשה – בעיצוב הכולל של החדר. המגוון הגדול של הצבעים והסגנונות מאפשר למצוא בקלות את הפריט המתאים לסגנונות העיצוב המקובלים.

המחיר: 6-255 שקל, להשיג בחנויות החשמל.

הציון: [rating=5]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן