Skip to content

בעקבות ירי בדרום: חיל האוויר תקף ברצועת עזה

זוהו פגיעות מדויקות במתקן טרור ואתר לאחסון אמל"ח בדרום הרצועה. התקיפה היא בתגובה לירי רקטה שבוצע אמש. נתניהו: "לא נאפשר מדיניות של טפטוף; טפטוף טילים או טפטוף רקטות יתקל בתגובה מאוד תקיפה ואנחנו נעשה את כל הפעולות הנדרשות כדי להגן על בטחון אזרחינו"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חיל האוויר תקף במהלך הלילה מתקן טרור ואתר לאחסון אמצעי לחימה בדרום רצועת עזה. זוהו פגיעות מדויקות במטרות. התקיפה מהווה תגובה לירי תלול המסלול לעבר שטח מדינת ישראל. אמש נורתה רקטה לעבר שטח פתוח באזור שדות נגב. לא דווח על נזק או נפגעים. 

(צילום ארכיון: דו"צ)
(צילום ארכיון: דו"צ)

ירי הרקטה הפר רגיעה שנמשכה יותר משבוע. ביום שישי נורתה רקטה שהתפוצצה בשטח פלסטיני. ב-19 באפריל השנה נורו פצצות מרגמה שהתפוצצו בשטחים פתוחים באזור המועצה האזורית אשכול.

דובר צה"ל הדגיש כי צה"ל לא יסבול כל ניסיון פגיעה באזרחי מדינת ישראל ובחיילי צה"ל וכי אין בכוונת צה"ל לאפשר חזרה למציאות שקדמה למבצע "עמוד ענן". עוד אמר כי צה"ל רואה בחומרה את ניסיונות הירי לעבר שטח מדינת ישראל ואת ארגון הטרור חמא"ס כאחראי לכך.

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לך הבוקר, בפתח ישיבת הממשלה: "הלילה תקף צה"ל מטרות ברצועת עזה. אני מבקש להבהיר שאנחנו לא נאפשר מדיניות של טפטוף; טפטוף טילים או טפטוף רקטות יתקל בתגובה מאוד תקיפה ואנחנו נעשה את כל הפעולות הנדרשות כדי להגן על בטחון אזרחינו. גם בתגובה וגם בנסיבות שאינן קשורות בתגובה. אנחנו נעשה כל מה שצריך כדי להגן על מדינת ישראל ואזרחיה, בצפון בדרום ובכל גזרה שהיא".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן