Skip to content

אל על משיקה שירות בידוק עצמי בנתב"ג

אל על' בשיתוף פעולה עם רש"ת, מציעה שירות חדש לנוסעים הממריאים מנתב"ג: שירות בידוק עצמי לטיסה, בטרמינל 3, המזרז את הליך הצ'ק אין ומסירת המזוודות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אל על, בשיתוף פעולה עם רש"ת, השיקה את השירות החדש ללקוחות החברה. דלפקי בידוק עצמי מיוחדים הוצבו סמוך לדלפקי אל על בטרמינל 3. השירות החדש מאפשר קיצור תהליך הבידוק לטיסה ובכלל זה את זמן ההמתנה לבדיקה הביטחונית.

 

אל על. לבחור מושב ולהגיע במהירות למטוס. צילום: סיוון פרג'
אל על. לבחור מושב ובעמדת הבידוק העצמי ולהגיע במהירות למטוס. צילום: סיוון פרג'

 

מרחיב את מגוון האפשרויות

שירות הבידוק בנתב"ג מרחיב את מגוון אפשרויות ללקוחות אל על לביצוע צ'ק אין בנוחות ובמגוון פלטפורמות עוד טרם הגעתם לנמל התעופה. כיום הבידוק אפשרי באמצעות אתר אל על, המובייל ובסמס ומעתה יתאפשר בידוק עצמי גם בטרמינל 3. בשלב הראשון הוצבו שש עמדות בידוק עצמי בסמוך לדלפקי אל על. בהמשך השנה, יוצבו גם דלפקי שליחת כבודה אוטומטיים – כך שכל תהליך הבידוק לטיסה יהיה קצר ובשירות עצמי. בעתיד, שירות הבידוק העצמי בקיוסק יתאפשר בנמלי תעופה נוספים בעולם, שבהם פועלת חברת אל על.

מיישרת קו

מעתה לקוחות אל על יוכלו לבחור בבידוק עצמי מהיר ולאחר כמה פעולות פשוטות לסיים את הליך הבידוק לטיסה ולבחור מושב. המוצר מקצר את משך זמן ההמתנה ומהווה יישור קו טכנולוגי עם נמלי התעופה המודרניים וחברות התעופה המתקדמות.

כמו כן, נוסעים שביצעו בידוק עצמי באתר אל על, נהנים מהנחה בסכום של 15 דולר עבור כבודה עודפת.

"אל על מעניקה ללקוחותיה חוויית שירות כוללת העולה בקנה אחד עם אסטרטגיית החברה לפעול כל העת לשדרוג חוויית הנוסע – לפני, במהלך ולאחר הטיסה. במסגרת זו אנו מציעים לנוסעים הממריאים מנתב"ג שירות, שיקצר את הליכי הצ'ק אין ומסירת הכבודה בנמל התעופה. השרות החדש מאפשר בראש ובראשונה חיסכון בזמן יקר: מקבלי השירות המבצעים את הליך הצ'ק אין בעמדות הבידוק המיוחדות, ינפיקו לעצמם את כרטיס הטיסה ואת תגי הכבודה וימסרו כבודתם בדלפק מיוחד. השירות החדש יקצר את זמן ההמתנה לצ'ק אין ויחסוך לנוסעינו זמן המתנה יקר", מסבירה יהודית גריסרו, סמנכ"ל שירות ולקוחות באל על

מסלול הנוסע בנתב"ג:

א. הגעה לטרמינל 3
ב. שימוש בעמדת בידוק עצמי: הנפקת כרטיסי עלייה למטוס ובחירת מושב
ג. לאחר בידוק בטחוני במסלול קצר וייחודי, הגעה לדלפק מיוחד למסירת כבודה ושליחת המזוודות
ד. המשך לשער ההמראה

שירותים נוספים:

• בידוק מוקדם לנוסעים הטסים בעונות השיא ( חגי תשרי, פסח ובחופש הגדול: השירות מאפשר לטסים לערוך בידוק מוקדם (בדומה לשירות שהיה קיים בעבר בתחנת רכבת מרכז בת"א), כולל שליחת מזוודות וקבלת כרטיסי עלייה למטוס, עד כ- 24 שעות לפני הטיסה, כל יום בין 10:00 ל- 12:30 בדלפקי אל על. השירות אינו כרוך בתשלום ומאפשר לטסים לחסוך את התורים.
• דלפק בידוק ייחודי לאל על לנוסעים הטסים רק עם כבודת יד ( קיצור התהליך ונטרול הצורך לעמוד בתור לבידוק הביטחוני במגזר הבידוק).
• תחרות בין כל הנוסעים הטסים עם כבודת יד בלבד ומדווחים 50 שעות, לפחות, לפני טיסתם, על כך שהינם טסים ללא כבודה. במסגרת התחרות יוענקו 5 כרטיסי טיסה זוגיים בכל רבעון.
• הנחה על משקל עודף למבצעים בידוק מקדים באינטרנט.
• הושבה מראש ומכירת מושבים מועדפים ומושבי תיירים פלוס.
• צ'ק אין אקספרס באתר האינטרנט של אל על – www.elal.co.il:
• פיתוח מערכת צ'ק אין אלקטרונית ושירותי קדם טיסה באתר באפליקציית iPhone, דרך SMS ושירות מסלול אקספרס מיוחד למבצעים צ'ק אין באינטרנט.
• אל על מציעה דלפקי שירות מיוחדים, המיועדים לנוסעים אשר מבצעים צ'ק אין באמצעות האינטרנט ומרוויחים בדיקה מהירה יותר בעת הליך הבידוק ומסירת המזוודות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן