Skip to content

מתנחל נרצח בצומת תפוח על ידי פלסטיני

גבר שהמתין ככל הנראה בתחנת ההיסעים בצומת תפוח הותקף על ידי פלסטיני, נפצע אנוש ומת מפצעיו. לוחמי מג"ב בעמדה הסמוכה פגעו במחבל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אביתר בורובסקי, בן 32, אב לחמישה ותושב אחת ההתנחלויות, נרצח הבוקר (שלישי) בתחנת היסעים בצומת תפוח על ידי מחבל פלסטיני. ממשטרת איו"ש נמסר כי ההערכה הראשונית היא כי הפלסטיני חטף מהישראלי את נשקו וירה בו. מיד לאחר מכן פתח הפלסטיני באש לעבר עמדת מג"ב הסמוכה למקום. לוחמי מג"ב השיבו באש ופגעו בו באזור בטנו. דובר מד"א, זכי הלר, מסר כי "מדובר בגבר שנדקר בחזה. פרמדיקים של מגן דוד אדום ביצעו פעולות החייאה שבסופן נאלצו לקבוע את מותו".

תחנת ההיסעים שבה אירע הרצח (צילום: שירות והצלה יו"ש)

עוד נמסר כי "לאחר מאמצי החייאה נקבע מותו של הישראלי". המחבל נלקח להמשך טיפול בבית החולים בילינסון בפתח תקווה. בעקבות התקרית סגרה המשטרה את צומת תפוח. דובר מג"ב מסר כי "מחבל חמוש בסכין תקף מתיישב בתחנת ההסעה ופצע אותו קשה. לאחר מכן ככל הנראה לקח את נשקו של המותקף וביצע ירי לעבר כוח משמר הגבול שהיה בסמוך למקום. לוחמי מג"ב הגיבו בירי לעבר המחבל ונטרלו אותו. המחבל שנורה, נפצע ומטופל ע"י צה"ל במקום".

ראש המועצה האזורית גרשטון מסיקה הגיב הבוקר ואמר כי הרצח הזה הוא תוצאה ישירה של אוזלת יד כוחות הביטחון כלפי טרור האבנים. "על צה"ל ומערכת הביטחון להפנים שהטרור הזה הורג. הממשלה חייבת לשנות דיסקט ולהתייחס לטרור הזה כאל טרור", הוא אמר.

1 Comment

  1. שיקו
    30 באפריל 2013 @ 10:02

    אז ככה- ישראלי חמוש הוא חיסול מוצדק מבחינת החוק הבנ"ל בשטחים הכבושים אז רצח זה לא. בנוסף החוק הישראלי לא חל שם אפילו לא לפי מדינת ישראל.
    זה התנגדות לגיטימית לכיבוש לא חוקי. אם אתם רוצים לדייק ולהיות ישראלים (מה שזה לא אומר) אפשר לכתוב ישראלי נהרג במקס'. ולמסיקה קוראים גרשון

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן