Skip to content

חשד: תושב ירושלים רצח את גרושתו

בעלה של הנרצחת פנה למשטרה והתלונן על היעלמות אשתו. משטרת ירושלים הגיעה לבית הגרוש על פי איכון הטלפון הסלולרי שבידי האישה, ועצרה אותו כחשוד ברצח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תושב ירושלים בן 42 נעצר הלילה על ידי משטרת ירושלים בחשד כי רצח את גרושתו, בת 40, לאחר שהגיעה לדירתו מסיבה שאינה ברורה עדיין. גופתה נמצאה לפנות בוקר בביתו של בעלה לשעבר בשכונת נווה יעקב ועליה סימני אלימות. באותה עת נמצאו במקום אשתו הנוכחית ושני ילדיו מנישואיו הראשונים.

הלילה פנה בעלה של הנרצחת למשטרה והתלונן על היעלמות אשתו. משטרת ירושלים הגיעה לבית הגרוש על פי איכון הטלפון הסלולרי שבידי האישה. טרם התבררו הסיבות לרצח.

זירת הירי בפתח תקווה (צילום: אור מני, משטרת ישראל)
זירת הירי בפתח תקווה (צילום: אור מני, משטרת ישראל)

במקרה אחר נורה הבוקר גבר כבן 50 מספר פעמים מאופנוע חולף, בפינת הרחובות יוסף ספיר והמכבים, סמוך לתחנה המרכזית בפתח תקווה. הוא נפצע אנושות ופונה כשהוא מורדם ומונשם לבית החולים בילינסון בעיר. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

בשבוע שעבר נרצחה מונה מחאנג'ה בת 29, תושבת אום אל פאחם, אשר נורתה ממספר רב של קליעים. היא נמצאה על ידי שכניה שהבחינו בבוקר בבנה בן השלוש מסתובב מחוץ לבית ובגדיו מוכתמים בדם. השכנים נזעקו אל הבית ושם נמצאה האישה ללא רוח חיים. שני ילדיה הנוספים נמצאים בחזקתו של בעלה לשעבר.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן