Skip to content

מי אוהב אותך יותר ממני

"לא סתם, לא סתם אני אוהב" – סנונית ראשונה מתוך אלבום שני של אמיר דדון, שכבר הוכתר כתגלית השנה מאת זוהר מלאכי לאחר שנה מדהימה עם רצף הצלחות ואחרי שהוכתר כתגלית השנה וההבטחה הגדולה, אמיר דדון מקיים את ההבטחות. עכשיו הוא מנפיק סינגל חדש, "לא סתם", מתוך אלבום שני ומסקרן שעליו הוא עובד בימים אלו. […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"לא סתם, לא סתם אני אוהב" – סנונית ראשונה מתוך אלבום שני של אמיר דדון, שכבר הוכתר כתגלית השנה

מאת זוהר מלאכי

לאחר שנה מדהימה עם רצף הצלחות ואחרי שהוכתר כתגלית השנה וההבטחה הגדולה, אמיר דדון מקיים את ההבטחות. עכשיו הוא מנפיק סינגל חדש, "לא סתם", מתוך אלבום שני ומסקרן שעליו הוא עובד בימים אלו.

"לא סתם" נכתב והולחן על ידי דדון והופק מוזיקלית על ידי תומר בירן, שהפיק מוזיקלית גם את "אור גדול" של דדון, להיט שכבש את לב המאזינים והשדרנים, והפך להמנון של תקווה כשנבחר ללוות את משדרי חזרתו של גלעד שליט.

"לא סתם":

"תראי יש ים של אנשים ברחובות / רוצים לחיות, רוצים בכבוד / אם נשאר ביחד עוד שנים רבות / איך נתרפק על התמונות כשנזכור / שלא סתם, לא סתם הכול פה מסתובב / לא סתם, לא סתם תראי אני אוהב / לא סתם. / עכשיו הזמן לראות ביחד את האמת / להסתכל על החיים בלי לפחד / את יודעת אני אף פעם לא זוכר / אני רק מרגיש ואת זה אני כותב. / כי לא סתם, לא סתם הכול פה מסתובב / לא סתם, לא סתם / תראי אני אוהב לא סתם, לא סתם".

עוד בתרבות: אהבה, אמונה ומה שביניהן

 וגם: כבוד לקולנוע הישראלי

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן