Skip to content

הוארך מעצר החשוד ברצח כרמיאן אל-ענאמי

בנה החורג החשוד ברציחתה הסתובב ארבעה ימים עם גופתה בתא המטען של רכבו, ונעצר בגלל תקלה ברכבו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 בית משפט השלום בבאר שבע האריך היום ב-15 את מעצרו של אברהים אל-ענמאי מכסייפה החשוד ברצח אמו החורגת והסתרת גופתה בתא מטען המכונית, והסיר את צו איסור הפרסום שהוצא במקרה זה. כמו כן, ביקש שופט המעצרים כי יישלח להסתכלות פסיכיאטרית.

ביום חמישי האחרון, 25 באפריל סמוך לשעה 08:15, התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת מחוז הדרום על רכב חשוד שנתקע סמוך לקריה למחקר גרעיני בדימונה. שוטרים שהגיעו למקום והחלו לבדוק את הרכב לא הצליחו לפתוח את תא המטען. למקום הוזמן חבלן משטרתי  ולאחר שפתח את תא המטען ונתגלתה בה גופת אישה במצב ריקבון מתקדם החשוד נעצר לחקירה. מפקד מרחב הנגב, תנ"צ פרץ עמר, הטיל את החקירה על היחידה המרכזית של מרחב נגב בפיקודו של סנ"צ דודו בוהדני.

מחומר החקירה עלה כי מדובר בכרימאן אל-ענאמי, בת 47 מכספיה ובמקור תושבת השטחים, שהוכרזה נעדרת מתאריך 21.4.13. מדובר באמו החורגת של נהג הרכב אברהים אל-ענאמי, בן 33, החשוד ברצח. ראש מחלק תשאול בימ"ר נגב ערן כהן סיפר כי במשך ארבעה ימים הוכרזה כרמיאן אל-ענאמי אמו החורגת של החשוד נעדרת מביתה. לאחר שאיתר אותה פרץ ויכוח ביניהם כשביקשה לחזור למשפחתה בטול כרם, שהפך לעימות פיזי. היא איבדה את הכרתה ולאחר שהחשוד הבין שמתה הוא הסתיר את גופתה בתא המטען של רכבו, נסע עם הרכב במשך ארבעה ימים עד שאירעה התקלה ברכבו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן