Skip to content

שדה רחב של עינוגים בעצם נחבא מעינינו

קיבלתי צעצוע מין מקסים, אבל הייתי זקוקה לשיעור אנטומיה קצר כדי להבין מה אני מחמיצה כשאני מוזנת במידע לא מספק, תרתי משמע, על מבנה הדגדגן שלי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לא קורה לי הרבה שמוצר אחד קטן דוחף אותי לחקור מעבר למובן מאליו שלו, רק כדי לגלות עובדות מפתיעות ומטרידות. לא על המוצר, כמובן, אלא על הידע שלנו, נשים וגברים כאחד. התברר לי, שוב, שההזנה הבלתי פוסקת של מידע פורנוגרפי ואפילו מדעי אינה מחסנת אותנו מבורות בנוגע לגוף האישה. ברגע האמת אפילו אני, מנוסה מאוד, לא ידעתי את העובדות.

המוצרים עצמם מוכרים, אין חדש. ויברטור קטנטן וטבעות רטט חדשות של דורקס, שיימכרו ברשתות הפארם המוארות ולא ברשתות חנויות מין ייעודיות ונידחות. מעתה, ליד הקונדומים ונוזלי הסיכוך ימתינו לכם גם צעצועי מין מעוצבים, ולו רק על זה אני מריעה, על שהסקס מונח סוף סוף על המדף הטבעי לו בחנות נגישה לכולם.

לטבעות מחובר ויברטור קטנטן ורב עוצמה, מניסיון, והיא מיועדת לשימוש זוגי. לסוללה של הטבעת אורך חיים עד חצי שעה, לוויברטור הקטן אפשר להחליף סוללות. החומרים עצמם נעימים מאוד למגע ונוחים לניקוי. חבל אמנם שהסוללות קצרות מועד, גם בגלל השיקול האקולוגי וגם למי שהתמזל מזלה לגלות כבר את המולטי-אורגזמות שלה. אני מקווה שבדורקס ייקחו גם את זה בחשבון בפיתוח הבא.

clitoriss
הדגדגן במלואו, מוצג ע"י ד"ר שכטר (צילום: אילת מריה מיטש)

ולעצם העניין, פשוטו כמשמעו. לפני שניסיתי מוצר בעצמי החלטתי לחקור בקרב חברותיי מעט על הידוע להן על האורגזמה הנשית, זאת לאחר שד"ר בני שכטר, רופא נשים וסקסולוג מביה"ח מאיר, הציג בהשקת המוצרים את הדגדגן במלואו, תמונה המוכרת אך למעטים. המפתיע והמופלא שבדבר הוא שאף בוויקיפדיה בעברית לא תראו את התמונה הזאת. שם תמצאו את תמונת האליפסה המוכרת של הפות, עם הנקודה המודגשת בקצהו, ותמשיכו להאמין שזוהי פסגת העונג של האישה, ושיש נקודת ג'י, אבל לא לכל הנשים, כמה חבל.

clitoris
הדגדגן, כפי שהוא מוכר בדרך כלל (צילום: ויקיפדיה)

זאת לא הפעם הראשונה שבה אני רואה את תמונת הדגדגן כולו, אבל זאת הפעם הראשונה שהבנתי במלואה את המשמעות: שדה רחב של עינוגים לכל האיבר נחבא מעינינו, ואנחנו לא מקבלות את אותו טיפול ארוך וממושך בכל חלקיו הפנימיים, להבדיל מאיבר המין הגברי הזוכה לו מבחוץ.

יש גמירה בחדירה, אבל היא שמורה למי שהדגדגן שלה עבה בפנים

ובכן, לפני שתקנו את הצעצועים המקסימים והנעימים האלה, כדאי לדעת משהו מדויק יותר על איבר הגמירה הנשי: מה שמכונה נקודת הג'י הוא בעצם המשכו של הדגדגן לתוך גוף האישה, והוא כולל את רוב רובו של האיבר המסתורי והמתסכל כל כך. אכן, יש גמירה בחדירה, אבל היא שמורה למי שהדגדגן שלה עבה בפנים, בתוך הנרתיק, ורק חדירה בתנוחה מסוימת או שחרור מוחלט יביאו לה את ההארה ואת הגמירה החזקה מבפנים, אם תכוון נכון.

שאלתי חברות, וגם הן הופתעו לגלות שהמוסכמות האורגזמיות שלנו כבר לא תקפות. זה הסביר להן דברים מסוימים על עצמן, על התנוחה שהן אוהבות ועל האפשרויות הגלומות בחקר הגופים הגליליים הנמשכים משני צדי הפות ומקבילים לגופים הגליליים באיבר המין של הגבר, אלה שמגיבים לגירוי המיני. המון חומר למחשבה עם בני הזוג ועם עצמן.

ring
הצעה לגיוון: טבעת רוטטת מולבשת על אצבעות (צילום: אילת מריה מיטש)

וכעת לניסוי המוצר: במקום לנסות את המובן מאליו גם כאן, ומכיוון שאני כעת ללא בן זוג, העדפתי לשלב את הטבעת הרוטטת עם עבודת אצבעות לעינוג עצמי, כמודגם בתמונה. הלבשתי את הטבעת על האצבעות כך שהכפתור יהיה כלפי מעלה ונגיש לכוונון שלי לפי החשק. הרטט העוצמתי מגרה מיד את הדגדגן, ובשילוב עם החדרת אצבעות אפשר להגיע לשעה קלה של ריחוף נהדר ומלא הנאה.

הגודל הקטן מחייב לדייק יותר בנגיעה של האצבעות, וגם אם עושים בו שימוש זוגי כדאי מאוד להיות קשוב לבת הזוג כדי לדעת בדיוק איך לחדור בזווית שתפיק מהצעצוע את מלוא ההנאה, אבל זה כדאי. בכלל, אני בעד התנסות כזאת, כי עצם החקירה כבר מקרבת ביניכם ועושה לפחות חצי מהעבודה ומגבירה את האינטימיות, אם רק ניגשים לזה בפתיחות הראויה.

דורקס מציגה את Love Toys: טבעות רוטטות במחיר 50 שקל האחת, ויברטור רב פעמי במחיר 150 שקל האחד.

durex
שלישיית Love Toys של דורקס (צילום: יח"צ)

[related-posts title="עוד בנושא אורגזמות"]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן