Skip to content

להעריך אותו, לחפוץ בו, אבל להחפיץ אותו? בשבחי הישבן החשוף

בנות, אל תספרו לי שזה כדי להרגיש יותר טוב עם עצמכן, שתחתונים תקועים עמוק בישבן זה כיף, או שנעלי עקב זה נוח. מאת עמית מנדלזון
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בנות, אני אוהב ישבנים נשיים. כן, אני גבר, זה לא ממש מפתיע, אבל החפצה? חס וחלילה, איך אפשר להחפיץ ישבן. ומילא אני, מה איתכן? האם מעולם לא הנחתן עין על תחת גברי מוצק? 

מאת: עמית מנדלזון 

פחות מרשים מקדימה. דויד של מיכלאנג'לו (צילום: עמית מנדלזון)

כן, בנות, זה התחת של דויד. ראיתי אותו במוזיאון האקדמיה בפירנצה, וגם מול הפאלאצו וקיו. גם במרסיי יש אחד כזה.

דויד הוא פסל מרשים, ומיכלאנג'לו עשה עבודה נהדרת. אבל הואיל ולא צייד בנדיבות את מלכנו היקר מקדימה, בכל מקום שבו הוא ניצב הבנות ניצבות מאחוריו. כי לדויד יש אולי ציוד לא מרשים מקדימה, אבל יופי של תחת (ציטוט מדוייק מפיה של אישה).

אני חי בצרפת, מדינה שבה הנשים שולטות. הן אסרטיביות, מרשימות, שוות זכויות, ואינן מפחדות להבליט את התחת היפה שלהן, גם אם הוא לא משהו. איך קורה דבר כזה ? פשוט, הן יודעות שאם הן חומדות ישבן גברי, הרי שאין מניעה שגבר לא יחמוד את ישבנן.

בהשראת האינסטלטור (צילום: עמית מנדלזון)

עם היד על הלב בנות; אתן רוצות לומר לי שמעולם לא בחנתן מקרוב את החריץ של האינסטלטור? הרי מי זה שניפח את הסטיגמה הזאת? בטוח לא אנחנו, הגברים. ולא רק שניפחתן את הסטיגמה הזאת, הלכתן עוד יותר רחוק וחיקיתן אותה עם מכנסיים בגיזרה נמוכה. כל כך נמוכה, שפלא שרק את חריץ הישבן ראינו. ואם זה לא הספיק, אימצתן גם את החוטיני הגבוה, להראות לנו כמה יפים הם תחתוניכן. ו… כן, לא רחוק משם יש חריץ.

אנחנו הגברים לא הכרחנו אתכן ללבוש חוטיני. אני גם לא זוכר שאנחנו בשלב כלשהו ממש דרשנו מכן שהחוטיני יהיה גבוה מספיק כדי להלהיב את הדמיון שלנו. הגברים שאני מכיר אכן מתרגשים מישבן יפה.

בנות, אל תספרו לי שזה כדי להרגיש יותר טוב עם עצמכן, אל תאמרו לי שתחתונים תקועים עמוק בישבן זה כיף, או שנעלי עקב שמחטבות לכן את הרגליים זה נוח.

החפצה? הדרה? זה לא תיק שלנו, זו כבר עבודה שלכן. הרי אנחנו לא מנסים להסתיר תמונה של ישבן נשי. להפך, תנו לנו עוד ועוד, זה פשוט  יפה. אתן אלו שמזדעקות על כל פיסת ישבן או ציץ שמציץ.

גם אם מעצבי דעת הקהל האופנתיים הם גברים, הרי שבינינו, חלק גדול מהם בכלל מתעניינים יותר בישבנים זכריים. אני אישית לא מכיר גבר שדרש מאשתו ללבוש חוטיני. הוא פינטז על זה אולי, אבל זה נגמר כאן, ביחד עם: "תעשה לי טובה ותזרוק את הזבל".

חוטיני גבוה (צילום: עמית מנדלזון)

אל תבלבלו חלילה בין ישבן יפה לסקס וחרמנות. יש ביניהם קשר, אבל מקרי בהחלט. אתן בטח מבינות שפרסומת לתחתונים קשה להראות בלי תחת. וכתבה שעוסקת בכביסה של בגדים תחתונים תיראה הרבה יותר טוב עם תמונה של ישבן עסיסי מאשר עם מכונת כביסה משוכללת.

פמיניזם? עשו לי טובה, בנות, שרפתן את החזייה, לא את החזה! ותאמינו לי, אני ושכמותי מתרגשים עוד יותר מחזה נטול חזייה מאשר מחזה שמונף אל על באמצעות מערכת פיזיקלית מורכבת.

גם אם אתן פמיניסטיות, אני מניח שאתן לא לבושות סחבות רק כדי שלא "יחפיצו" אתכן. ואת מיטב תכונותיכן, כמו כל אדם (או חווה, אם תרצו) – תבליטו גם תבליטו.

אז אנא מכן, רדו לנו מהגב. ותסתכלו על הישבן שלנו כמה שאתן רוצות, אנחנו לא מוטרדים מהחפצה. רק אל תעזו להדיר ישבנים של נשים אחרות, שבעליל מוטרדות פחות מכן.

אני מודה ומתוודה, אני גבר ואני אוהב ישבן נשי. אבל אני שונא צביעות. ואני גאה להציג בפניכם קמצוץ ממיטב ישבני מרסיי. ואני יודע, ברוב ענווה, שברגע שאסובב את גבי, תנעצו גם אתן את עיניכן בתחת שלי.

עם איכות לא מתווכחים (צילום: עמית מנדלזון)
מכסה טפח ומגלה טפחיים (צילום: עמית מנדלזון)
מי יודע מדוע ולמה ? (צילום: עמית מנדלזון)

 

3 Comments

  1. Tuci
    27 בינואר 2012 @ 19:38

    זה די מעניין את התחת.

  2. אודי
    27 בינואר 2012 @ 10:43

    אולי החפצה מלשון… אני חפץ בו… ולא אני מתייחס אליו כאל חפץ…

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן