Skip to content

המירוץ למיליון 3: תכירו את הזוגות החדשים

בהשקה חגיגית שנערכה השבוע לקראת העונה השלישית של "המירוץ למיליון" בערוץ 2, הוצגו הזוגות החדשים, שלמרות האיסור שהוטל עליהם, סיפרו לנו חוויות מהצילומים. אז מי יקפוץ את הבאנג'י ומי יאכל את אשכי השור?
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אחרי שתי עונות מדוברות ועתירות רייטינג, "המירוץ למיליון", אולי הריאליטי הכי פחות שטחי בארץ ובעולם, חוזרת לעונה שלישית בביצה המקומית, כאשר 11 זוגות ירוצו בין ארבע יבשות בדרך למיליון שקלים, בליוויו הדרמטי של המנחה רון שחר.

גמר העונה השנייה של "המירוץ למליון" היה לגמר הנצפה ביותר אי פעם בישראל בקרב צופים פרטיים וזאת לאחר שכ-1.5 מליון צופים (ורייטינג של % 42 בקרב משקי בית יהודיים) צפו במשדר הגמר שנערך בסינגפור.

"הרבה אקסטרים, הרבה אקשן, וגם מריבות יהיו". יסמין ושימי. צילום: רפי דלויה

"המירוץ למיליון" הינה אחת מהפקות הטלוויזיה המושקעות, המורכבות והיוקרתיות ביותר. המתחרים, צוותי הצילום וההפקה יוצאים יחד למסע חוצה יבשות ומדינות, כשנופי העולם משמשים "תפאורה" מתחלפת ומרהיבה לרגעי צחוק, דרמה ומתח של המתמודדים במדינות רחוקות ובתרבויות זרות.

לקראת פרק הבכורה של העונה השלישית, במוצאי שבת בערוץ 2, הוצגו משתתפי התוכנית באירוע השקה חגיגי, שנערך בלונה-פאר בתל-אביב. 11 הזוגות המשתתפים התכנסו סביב מתקן הבלאק ממבה – סימן לעונה עתירת האקשן שעתידה למכר את כולנו.

חלקם עוד ביישנים, ספק אם יודעים שהשתתפות בריאליטי כוללת גם 15 דקות תהילת-צהובונים, וחלקם באו מוכנים מהבית עם פוזת "שטיח אדום" לתפארת מדינת ישראל. הטייפקאסטינג לא פסח גם על העונה הזו, וגם הפעם נראה את זוג החתיכים, החברות המצחיקולות, האם והבת ש-"וואי, אתן לא אחיות?!?!", הנשואים הטריים, "המבוגרים" ועוד.

ב"רשת" מבטיחים עונה מפתיעה יותר, מצחיקה יותר ומאתגרת יותר. משימות גדולות מהחיים ולוקיישנים אקזוטיים. אבל מעבר לזה, כולנו כבר יודעים, צפויות להיפתח בפנינו 11 מערכות יחסים שונות, שיעמדו בפני כל איתני הטבע והרגש, ואל מול הקונפליקט הגדול ביותר בכל קשר: מי קופץ את הבאנג'י ומי אוכל את אשכי השור?

"מגפון" בחר כמה מהזוגות לשיחת עידוד קצרה, ועל הדרך ניסינו להבין לכמה אקשן בדיוק אנחנו אמורים לצפות.

"לא כל הנוצץ זהב". חרות ויופטופ. צילום: רפי דלויה

חרות ויופטוט הן שתי חברות טובות בנות 20, דתיות מבית היוצר של פתח תקווה. הן מלאות הומור ושופעות ציניות, ונמנעות מלדבר בלשון עבר, כיוון שהתכנית עדיין לא שודרה, ולכאורה, הן עדיין לא יצאו למירוץ. לכן, על השאלה: "איך היה?" הן לא יודעות לענות, אבל על "איך יהיה?" הן יכולות להשיב כמה מילים: "נראה לי יהיה קשה, נראה לי יהיה…", מתחילה יופטוט, וכיאה לשתי חברות הכי טובות, חרות מסיימת לה את המשפט – "אינטנסיבי", וממשיכה: "מקווה שיהיה טוב עם ההפקה, ועם המתמודדים, ושהם יהיו נחמדים וזה".

והיו, כלומר, יהיו נחמדים? תהיה אווירה כיפית?

חרות: "יהיו נחמדים. אני חושבת, שתהיה אווירה טובה בין המתחרים".

מי תעשה את האקסטרים ומי תאכל את האוכל המגעיל?

יופטוט: "בואי נגיד שכל עוד זה כשר – אני יכולה לאכול, וכל עוד זה אקסטרים, אני יכולה לעשות, וחרות יכולה לפטפט מהצד, שזה מה שהיא גם ככה עושה".

רגע לפני שחרות התנפלה על יופטוט בצרחות ובאותות ובמופתים, הן סיפרו שיש להן תחושה שגם אחרי המירוץ הן ישארו חברות טובות, ושהן שיחקו יפה, כלומר, ישחקו יפה.

"איך אומרים?" מסכמת חרות, "מה שרואים משם, לא רואים מכאן, לא כל הנוצץ זהב, ומרוב עצים לא רואים את היער".

שימי (26) ויסמין (19) הם בני זוג משכונת התקווה, שגרים ביחד בבית אמו של שימי. גם הם לא חושפים יותר מדי: "יש הרבה לצפות לו העונה. תהיה עונה הרבה יותר מסעירה מהעונה שעברה", מספר שימי. 

שמעתי שיש הרבה אקטסרים.

שימי: "יש הרבה אקסטרים, הרבה אקשן, מריבות יהיו."

יסמין: "וגם צחוקים יהיו."

שימי: "צחוקים בטוח יהיו. מדינות אקזוטיות ויפות יהיו, ומעבר לזה אנחנו לא יכולים להרחיב יותר מדי".

את המירוץ מסכמים השניים כחוויה של פעם בחיים, כזו שהיו חוזרים עליה אפילו עוד עשר פעמים.

טליה  (30) וקובי (33) הם נשואים טריים, אנשי הייטק, שכבר יודעים לתייג את עצמם כ"זוג האינטיליגנטי" של העונה, בהתאם למסורת הסטריאוטיפים שההפקה והמעריצים דואגים להצמיד לכל זוג. הם פעילים חברתיים מטעם קואופרטיב בשם "המשמר החברתי", פועלים להצלת בעלי חיים, וקוראים נאמנים של עיתון "מגפון" (מה שמשדרג אותם אוטומטית לסטטוס "הפייבוריטים של המערכת").

למה אנחנו יכולים לצפות העונה?

טליה: "כל מה שאני יכולה להגיד הוא שהולכת להיות עונה…עונה".

סכמו את החוויה.

קובי: "למדנו שצריך לשים את השכל בצד".

טליה: "להשאיר את השכל בבית".

קובי: "היה לנו סיכום שאני אוכל את האוכל והיא תעשה את האקסטרים".

טליה: "כן, אני עשיתי את הדברים היותר מפחידים, וקובי…"

ועבד הסיכום?

קובי (צוחק): "לא ממש. אבל פשוט יש לי מזל שיש לי כזאת בת זוג".

כמו שימי ויסמין, גם קובי וטליה היו מוכנים לחזור על החוויה המדהימה, אבל רק אחרי מנוחה קלה של עשר שנים, פלוס מינוס.

באו לתת טיפים. בר ואינה, הזוכות מהעונה הקודמת. צילום: רפי דלויה

מי שעוד נצפה באירוע הנוצץ היו גם בוגרי "המירוץ" בעבר ובעבר הרחוק יותר, ששמחו לחייך למצלמה. טום ואדל (בנפרד במציאות, אבל לנצח אחד הזוגות הבולטים בעונה השנייה), עקיבא וענהאל, ועוד כמה פנים מהעונה הראשונה – כולם הגיעו לחלק טיפים למתמודדים החדשים.

בר ואינה, הלוא הן הזוכות הגדולות של העונה השנייה, באו להעביר רק מסר אחד אל המתמודדים: "רק ליהנות וליהנות וליהנות, כי זה מה שהכי חשוב".

יש איזה טיפ לזוכים של העונה הזו? מה לעשות במיליון?

בר: "לשמור אותו בצד"

אינה: "האמת שאם יש להם עצה טובה לתת לנו, אנחנו נשמח".

מי שעוד שמחה לייעץ, ופיזרה חיוכים לכל עבר, היא כרמית, חצי מ"אוסי וכרמית", שחלקה עם "מגפון" את משנתה על התחרות: "הכי חשוב זה להכיר טוב טוב אחד את השני. זה לא אומר שלא רבים ולא מתווכחים. כמו שתמיד אמרתי, צריך גם מזל, כוח ומוח כדי להצליח, והעיקר- לשדר טוב ביחד".

 זוגיות אמיתית שורדת את הכל? גם את המירוץ האינטנסיבי והתחרותי?

"לא תמיד. יש מקרים שלא, יש מקרים שכן. ראינו את זה בעבר, רואים היום וגם יראו את זה בעתיד. זו חוויה לשמה וכיף ללכת לאקסטרים הזה"

 בא לך לחזור על זה שוב?

"אני הייתי הולכת על זה שוב, בתור וי.איי.פי. אולי עוד תהיה עונה כזו, ובכיף אשתתף".

רעיון מעניין. נעביר את זה הלאה.

"וגם הייתי הולכת על תוכנית רק לנשים. נשים מבוגרות, נשים אשכנזיות, נשים אתיופיות, תימניות, עיראקיות, מרוקאיות – זה הולך להיות פצצה. את יודעת מה זה כל אלה יחד? חבל על הזמן. ירים לתכנית את הרייטינג לשמיים!"

1 Comment

  1. עומר
    1 בספטמבר 2013 @ 20:14

    איך אפשר להיות חלק מהמשחק

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן